۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۰۴۸۹۰
مولوی سلامی مطرح کرد؛

نقش بی بدیل رهبری در حفظ و عدم انحراف انقلاب

خبرگزاری رسا ـ نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب رهبری معظم اجازه نداده که کوچکترین خدشه ای به انقلاب وارد شود، گفت: رهبر انقلاب نقش بسیار مؤثر در حفظ، تداوم و بقای انقلاب و همچنین منحرف نشدن انقلاب از مسیر خودش دارد.
مولوي سلامي، نماينده مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی، عصر امروز در همایش استانی ائمه جماعات شیعه و سنی و اساتید حوزه که در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، گفت: تاریخ بشر عبارت است از نبرد میان حق و باطل که حق همیشه در برابر باطل پیروز است.

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بیداری همیشه در نتیجه جریانات بوجود می‌آید و انسان زمانی بیدار می‌شود که با یک جریان روبرو شود و این بیدار شدن سبب آگاه شدنش از غفلت می‌شود.


مولوی سلامی با تأکید بر مقابله با نفوذ فرهنگی و مذهبی، بیان کرد: دشمنان برای از پای درآوردن نظام اسلام از راه فرهنگی وارد شده اند و بعد از توطئه های مختلفی که آمریکا انجام داد و موفق نشد، شروع به اختلاف پراکنی بین مذاهب اسلامی کرد.


وی تصریح کرد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و همیشه سعی دارد به نام دین علیه اسلام و قرآن سازمانی مانند داعش درست کند.


مولوی سلامی افزود: دشمن با ترفندهایی به نام اسلام اما با عقاید پوچ که به اسلام یزیدی معروف شده از اسلام و مسلمین، چهره ای زشت جلوه دهد و داعش کشتارهایی به نام اسلام  و با شعار الله اکبر انجام می‌دهد.


نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که راهبرد اسلام ستیزی مدت‌ها است در سرلوحه کار دشمن قرار دارد، تصریح کرد: ما براین باور هستیم که دین اسلام، دین رحمت، اخوت، نیکی و احسان است.


وی افزود: در شکل گیری انقلاب اسلامی ما، عناصر زیادی به ویژه روحانیون شرکت داشتند بعد از پیروزی انقلاب نیز رهبری معظم انقلاب است که نمی‌گذارد خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.


مولوی سلامی اشاره کرد: رهبر انقلاب نقش بسیار مؤثر در حفظ و تداوم و بقای انقلاب و همچنین منحرف نشدن انقلاب از مسیر خودش دارد./831/پ202/ج1

ارسال نظرات