۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۳۰۷۶۷۱
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام:

عدالت، آزادی و اخلاق گفتمان جبهه اصلاحات است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: اخلاق گمشده جامعه ما است که نیازمند احیا است و همه ما باید در این راستا با وحدت و همدلی وارد شویم.
سيدهادي خامنه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزراری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید هادی خامنه ای، دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) دوشنبه شب در جمع اصلاح طلبان شرق مازندران در بهشهر افزود: دولت روحانی باید با همه توان برای اصلاح برخی امور وارد شود و همه خرابی‌ها و نقص‌ها را جبران کند، مجالس هم‌زمان با دو دولت نتوانستند این کارها را انجام بدهند و این کار به‌عهده مجلس آینده است و به همین دلیل باید مجلسی توانمند با رعایت اخلاق سیاسی در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با بیان این که گفتمان عدالت، آزادی و اخلاق از جمله گفتمان های پیشنهادی اصلاحات است که مورد توجه است، یادآور شد: رعایت اخلاق در سیاست از جمله کمبودهایی است که در حوزه سیاست با آن روبرو هستیم و باید برای رفع مشکلات در حوزه اخلاق بیشتر از گذشته وارد شویم.

 

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام با اشاره به این که مبحث آزادی که بعد از دوم خرداد بیان شد و برخی آزادی را تفسیر به بی بندوباری کردند، مسأله ای بود که مورد توجه اصلاحات نبود، گفت: اصلاحات چنین آزادی را قبول ندارد بلکه اصلاحات برای احیای انقلاب اسلامی و بازگشت به دوران طلایی انقلاب تلاش همه جانبه را بر مبنای اخلاق در دستور کار دارد.

 

حجت الاسلام خامنه ای گفت: اصلاحات از نظر ما آزادی بدون حد و مرز و بی بندوباری نیست بلکه اصلاحات از نظر ما همان انقلاب و امام خمینی(ره) و بازگشت به دوران طلایی است.

 

وی با بیان این که رعایت نکرن اخلاق و رواج دروغ و تهمت در جامعه آسیبی است که جامعه و آینده جامعه را تهدید می کند، ادامه داد: در انتخابات آتی براساس رعایت اخلاق سیاسی وارد شوید و در همه احوال به یاد خداوند باشید و با دقت نظر انتخاب کنید و بدون شناخت به افراد رای ندهید و بدانید کلید موفقیت های آینده، اتحاد است تا مجلسی اعتدالی، به دور از رانت خواری و ایده آل داشته باشید.

 

حجت الاسلام خامنه‎ای با بیان این که یکی از ساز و کارهای انتخابات احزاب هستند، یادآور شد: احزاب یک مجموعه منسجم است و کارگروهی و حزبی دارای نتیجه بهتری است که همه هدف ما نیز بالا بردن سطح آگاهی جامعه است و باید بدانیم که یکی از این سازوکارهای مهم در انتخابات آینده، احزاب و گروه ها هستند که لازمه رسیدن به دموکراسی نیز متشکل کار کردن و با هم بودن و اتحاد و همدلی است.

 

حجت الاسلام علی اصغر رحمانی خلیلی از فعالان سیاسی شرق مازندران و نماینده مردم شرق مازندران در ادوارگذشته مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: توسعه نیافتگی، فقر، عدم اهتمام به توسعه اقتصادی و فراموشی زیرساختهای توسعه از دلایل مهم عقب ماندگی شرق مازندران و بالابودن بیکاری و عدم اشتغال در این منطقه است.

 

وی افزود: اگر در سال های گذشته به وظایف خود در برابر نظام، انقلاب و مردم عمل می کردیم و به اقتدار ملی و توجه به نسل جوان پایبند بودیم اکنون شاید شاهد بسیاری ازمشکلات اقتصادی، طلاق و بیکاری و ناهنجاریهای مختلف اجتماعی نبویم.

 

این فعال سیاسی با بیان این که قدرت چانه زنی با دولت، کلید توسعه در زمان فعلی است، یادآور شد: استفاده از توانمندی های مختلف در شرق مازندران، بکارگیری نیروهای فعال و زبده در امور با پشتوانه مردم محوری و تدبیر محوری می توان برای رفع مشکلات اقدام کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی خلیلی گفت:‌ شرق مازندران اکنون بیش از زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی است تا با استفاده از توانمندی های مختلف به سمت توسعه گام برداشت و در انتخابات آینده با استفاده از خرد جمعی، فرد لایق و توانمند و آشنا به مشکلات و معضلات منطقه وارد مجلس شود و برای سرنوشت این مردم تصمیم گیری کند./1317/پ202/ج

ارسال نظرات