۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۰۷۷۵۸
همزمان با شهادت امام حسن عسکری؛

کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای چهارمحل قدیم بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شهادت امام حسن عسکری(ع) کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای چهارمحل قدیم بوشهر برگزار می شود.
کنگره بزرگداشت شهداي چهارمحل قديم بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای چهارمحل قدیم بوشهر برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سیدنعمت‌الله رکنی دبیر ستاد کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای چهار محل قدیم بوشهر در جمع خبرنگاران با تایید این خبر گفت: این مراسم روز شنبه 28 آذر ماه ساعت 19 در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: قرار است در این مراسم آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به سخنرانی و نیز مداح معروف اهل بیت میثم مطیعی برگزار شود.

 

دبیر ستاد کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای چهار محل قدیم بوشهر بیان داشت: یادبود شهدای انقلاب و دفاع مقدس در همان ایام پیروزی و پس از پایان جنگ تحمیلی برگزار می شد و این یادواره شهدای چهار محل قدیم«بهبهانی ها، دهدشتی، شنبدی، کوتی» شهر بوشهر نیز در سال های گذشته به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به شکل مجزا با همکاری هیات امناء مساجد محوری این محلات برگزار شد.

 

حجت الاسلام رکنی در ادامه با بیان اینکه بیش از 200 نفر از اهالی این محلات به جبهه دفاع مقدس اعزام شدند، افزود: شهدای این چهار محل قدیم بوشهر از اقشار مختلف جامعه بودند که به جبهه اعزام شدند و در بین این نیروهای اعزامی که به مقام شهادت نائل آمدند./833/203/ب3

ارسال نظرات