۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۰۷۷۹۱
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

ضرورت اهمیت تقویت اعتماد مردم در جریان انتخابات

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت اعتماد مردم در جریان انتخابات مورد توجه مسؤولان و متولیان امر قرار گیرد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه شهرستان پلدختر، بعدازظهر امروز، درجلسه شورای سلامت این شهرستان گفت: حضور مردم در  عرصه های گوناگون نشان از اعتماد آنان به نظام و مسؤولان است.

 

وی با تأکید بر این که کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تابع قانون اساسی باشند، افزود: در جریان انتخابات باید اعتماد مردم تقویت شود.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که از تبلیغ زود هنگام انتخابات کاندیدای مجلس شورای اسلامی خودداری شود، عنوان داشت: در این جهت نمایندگان باید براساس قانون عمل کنند.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که نباید از امکانات اداری برای کاندیدای خاصی استفاده شود، این عمل را ناپسند دانست و گفت: این اقدام زیبنده نظام نیست.

 

امام جمعه پلدختر یادآور شد: مدیران دستگاه های دولتی و متولیان امر با برنامه ریزی مناسب باید به منظور برگزاری انتخابات باشکوه و منظم مردم را دعوت کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به مسائل بهداشتی و سلامت در روایات عنوان کرد: در حوزه سلامت و نکوهش اسراف روایات زیادی در اسلام وجود دارد.

 

حجت الاسلام سوری با تأکید بر توجه متولیان حوزه بهداشت و سلامت خاطرنشان کرد: در این زمینه باید مسائل پیشگیری از شیوع بیماری مورد توجه و در اولویت کاری قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: اگر بیماری در یک منطقه رواج پیدا کند، باید زمینه های مقابله با آن فراهم شده و مردم را از روش های مقابله با بیماری آگاه ساخت.

 

امام جمعه پلدختر با تأکید عملیاتی شدن مصوبات کارگروه حوزه سلامت یادآور شد: سلامت روحی و روانی مردم نیز همواره باید مورد توجه قرار گیرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات