۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۳۰۸۰۰۲
امام جمعه شهرستان ماهشهر:

اقدامات شیخ زکزاکی وهابیت و رژیم صهیونیستی را به خشم آورده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان ماهشهر با اشاره به این که علامه زکزاکی از سابق مردم را به دین مبین اسلام و مذهب تشیع دعوت می کردند و اقدامات ایشان به دور از هرگونه تنش و تضاد با دیگر مذاهب و احزاب بوده است، گفت: حرکات این عالم، وهابیت و رژیم صهیونیستی را به خشم آورده است.
شيخ زکزاکي رهبر شيعيان نيجريه

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه شهرستان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در هرکجا که صدای عدالتخواهی در دنیا بلند شده، دستان پنهان و مرموز وهابیت و صهیونیست ها وجود داشت، ابراز داشت: در قلب آفریقا، جریان اسلام ناب محمدی و پیروان اهل بیت(ع) به رهبری علامه زکزاکی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به این که علامه زکزاکی از سابق مردم را به دین مبین اسلام و مذهب تشیع دعوت می کردند و اقدامات ایشان به دور از هرگونه تنش و تضاد با دیگر مذاهب و احزاب بوده است، ادامه داد: حرکات این عالم، وهابیت و رژیم صهیونیستی را به خشم آورده است؛ گاهی دشمن به صورت مستقیم و گاهی توسط دولت های اجیر شده حرکت های دینی را مورد هجمه خود قرار می دهد که متاسفانه در نیجریه دولت از لحاظ سیاسی فاقد استقلال است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که دولت نیجریه در این جنایت شهروندان کشور خود را قتل عام کرد، ادامه داد: برقراری امنیت جانی و مالی برای شهروندان وظیفه دولت است که در نیجریه شاهد این مسأله نیستیم.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به این که قتل عام در هر جا و مکانی محکوم است اما مجامع جهانی به ویژه غربی در برابر حوادث از این دست سکوت کرده و حوادثی همچون پاریس را اینگونه مورد بررسی قرار می دهند، افزود: حمایت مدعیان حقوق بشر تنها در حد یک شعار و نقشه است که استکبار جهانی آن را دنبال و بهره برداری سیاسی را می برد.

 

امام جمعه شهرستان ماهشهر با اشاره به شهادت رسیدن سه فرزند علامه زکزاکی در سال گذشته و جراحت خود و خانواده و چند انسان بی گناه دیگر در حادثه اخیر تصریح کرد: هر انسان آزاده ای با همه وجود سیاست های یک بام و دو هوایی که به حرکت های استعماری، رژیم صهیونیستی و وهابی خدمت می کند، را محکوم خواهد کرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهشهر با اشاره به حمایت های مالی و تجهیزاتی عربستان سعودی از گروه تروریستی بوکوحرام ادامه داد: دلارهای نفتی عربستان سعودی سبب ایجاد فتنه و گمراهی مردم از طریق نشر اندیشه های ضاله وهابیت می شود.

 

وی با تأکید براین که اقدام های عربستان سعودی به خود او آسیب خواهد زد اما عمده ضربات علیه اسلام است، خاطرنشان کرد: با اعمال رفتارهای غیرانسانی نمی توان مانع از رشد تشیع در آفریقا شد.

 

این مقام مسؤول  با اشاره به این که جنایت های عربستان و دشمنان علیه اسلام همچون میخی است که هرچه بیشتر آن را به دیوار بکوبیم، جا و مکان آن تثبیت و مستحکم تر خواهد شد، ادامه داد: هرچه دشمنان هجمه های خود علیه اسلام و تشیع را تشدید کنند، به یقین نتیجه معکوس برای وهابیت در برخواهد داشت.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به این که وهابیت گمان می کند به انجام این جنایت ها می توان مردم را از مذهب اهل بیت(ع) دور خواهد کرد در صورتی که اکنون تمامی مردم دنیا از وجود چنین حرکتی با رهبری علامه زکزاکی آگاه شده اند، افزود: این آگاهی چهره پلید استکبار و وهابیت را برملا خواهد کرد./9453/202/ب3

ارسال نظرات