۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۳۰۸۰۳۳
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی:

برخی با خاطره گویی و انجام مصاحبه بهانه دست غربی‌ها ندهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در حالی که موضوع اجرای برجام به مرحله حساسی رسیده و غربی‌ها هم پذیرفته‌اند که هیچ انحرافی در برنامه ایران وجود ندارد، برخی با خاطره گویی و انجام مصاحبه بهانه دست غربی‌ها می‌دهند.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی عصر امروز در دیدار کارکنان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین، گفت: 16 آذر را بدون این‌که فتنه‌ای در دانشگاه‌ها بپا شود گذراندیم و این موضوع نشان می‌دهد برنامه‌ها به خوبی انجام‌شده است.

وی خاموش کردن جریان فتنه را ضروری دانست و تصریح کرد: تنها ایستادگی و دفاع در مقابل جریان فتنه کافی نیست و باید برنامه‌های تهاجمی علیه جریان فتنه داشته باشیم.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که قاطبه اساتید و دانشجویان نیروهای ارزشمند نظام و انقلاب هستند، افزود: قاطبه اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های استان قزوین نیروهای ارزشمند نظام و انقلاب هستند و نسبت به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان خوش‌بین هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که در همه جناح‌ها انسان‌های متدین و مؤمن وجود دارد، عنوان کرد: اکثریت افرادی که در جناح‌های مختلف وجود دارند متدین، صاحب اصول و ضابطه هستند.

وی ادامه داد: ما افراد تند از جناح‌های مختلف را تحمل می‌کنیم اما در مقابل کسانی که می‌خواهند از خط قرمزها عبور کنند و به دنبال مطرح کردند سران فتنه هستند، با قدرت می‌ایستیم و با کسی تعارف نداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها دو نوع وظیفه را باید دنبال کنند، خاطرنشان کرد: یک وظیفه انجام برنامه‌های روزمره است که خوشبختانه کارها به خوبی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه دوم و ویژه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها پیگیری مطالبات رهبری است و باید در این حوزه کارهای جدی صورت گیرد.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: در حالی که موضوع اجرای برجام به مرحله حساسی رسیده و غربی‌ها هم پذیرفته‌اند که هیچ انحرافی در برنامه ایران وجود ندارد، برخی با خاطره گویی و انجام مصاحبه بهانه دست غربی‌ها می‌دهند.

وی اظهار کرد: آن‌ها در مقابل سوریه هم مواضعی خلاف آن‌چه که رهبری بیان فرموده‌اند را اتخاذ می‌کنند و در حالی که غربی‌ها به دنبال بهانه‌ای برای نابودی بشار اسد هستند، مصاحبه می‌کنند و اتفاقاتی خلاف واقع را علیه بشار اسد بیان می‌کنند و بهانه دست آمریکا و غرب می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید سر بزنگاه‌ها موضع داشته باشیم و رسالت سربازی آقا امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب را به خوبی انجام دهیم و در این امر کوتاهی نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی انجام امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: باید یقین بدانیم که امر به معروف و نهی از منکر هیچگاه آبروی انسان را کم نمی‌کند و موجب سربلندی انسان می‌شود.

وی اظهار کرد: برخی‌ها اخیراً سخنرانی کرده‌اند و گفته‌اند کسانی که نسبت به بعضی‌ها انتقاد می‌کنند، روحیه داعشی دارند؛ باید بگوییم آن کسانی که به خیلی‌ها ظلم کردند و به گوش مجتهد مسلمی که در حال حاضر در عراق خدمت می‌کنند، سیلی زدند، داعشی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: آن‌هایی که به خیلی‌ها ظلم کردند و برخی را بدون هیچ جرمی به زندان انداختند، تفکرات داعشی دارند و حتی داعشی ها باید از آن‌ها درس بگیرند./955/202/ب1

ارسال نظرات