۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۰۸۷۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اصل ولایت فقیه پرچمدار و حافظ مکتب اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که حکومت اسلامی بر محور اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، گفت: اصل ولایت فقیه پرچمدار و حافظ مکتب اسلام است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در یادواره 296 شهید شهرستان سلسله با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: سیره اهل بیت(ع) بهترین چراغ راه هدایت بشریت است.


وی با تأکید بر توجه به تبیین سیره زندگی معصومین(ع) افزود: الگوگیری از سیره و سنت اهل بیت(ع) بهترین راه و روش مقابله با دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز مردم حامی ولایت هستند، عنوان داشت: در سایه و پیروی از ولایت روز به روز بر اقتدار مکتب اسلام و مذهب تشیع در جهان افزوده می شود.


وی در ادامه با بیان این که حکومت اسلامی بر محور اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: اصل ولایت فقیه پرچمدار و حافظ مکتب اسلام و منافع مردم است.


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که امروز در عصر غیبت امام زمان(عج) به سر می بریم، اظهار کرد: در این زمان جمهوری اسلامی با رهبری بنیانگذار انقلاب امام راحل(ره)، درایت هوشمندانه رهبری و اتحاد مردم از جامعه عصر غیبت حراست می شود.


وی با اشاره به وجود برکات جمهوری اسلامی در جامعه و عرصه های گوناگون گفت: تمام این خدمات به برکت اصل حکومت اسلامی بر محور ولایت فقیه است.


کارآمدترین نظام حکومتی موفق در جهان، حکومت بر مبنای اسلامیت و جمهوریت است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که کارآمدترین نظام حکومتی موفق در جهان حکومت بر مبنای اسلامیت و جمهوریت است، ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی از منافع اسلام و مردم حراست می شود.


وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان داشت: از مهم ترین عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی دوران 8 سال دفاع مقدس است.


امام جمعه خرم آباد یادآور شد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با لبیک گویی به ندای ولی فقیه در جهت حفظ و حراست از آرمان های اسلام و مملکت از خون خود گذشتند.


وی یادآور شد: امروز نیز شهدای مدافع حرم در راه آرمان های اسلام و مکتب تشیع با تروریسم و دشمنان می جنگند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش در کشور امروز به برکت اصل ولایت فقیه در حکومت اسلامی و خون شهدا است./9457/202/ب1

ارسال نظرات