۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۰۹۰۷۸
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

حوزه‌های علمیه پایگاه فرهنگی صیانت از دین اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران لرستان با بیان ضرورت توجه به زیرساخت ها برای توسعه حوزه های علمیه، گفت: حوزه های علمیه پایگاه فرهنگی صیانت از دین اسلام هستند.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز، در مراسم تودیع و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: هدف اساسی در تشکیل حکومت اسلامی، تربیت انسان‌ها است.


وی با بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه عنوان داشت: رسالت انبیا به ‌‌ویژه دین اسلام هدایت بشریت است.


حجت الاسلام موسوی با بیان این که نهاد خانواده در تربیت انسان ها نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: در این بین مراکز آموزشی نیز جایگاه ویژه ای دارند.


وی با بیان این که نقش حوزه های علمیه از دیگر مراکز آموزشی بسیار پر رنگ و اثرگذار است، گفت: حوزه های علمیه مولد علم و اخلاق هستند.


مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این‌که جامعه سومین عامل اثرگذار در جامعه و پایه تربیت است، گفت: ما در  عرصه تبلیغ باید جامعه را به خوبی بسازیم.


وی خاطرنشان کرد: جامعه ما محصول دو عنصر خانواده و مراکز آموزشی هستند و در این راستا  مراکز آموزشی و تربیتی به کمک خانواده می‌آیند.


زنان ستون خیمه تربیتی خانواده هستند
حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان این که نیمی ازجامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان ستون خیمه تربیتی خانواده هستند.


وی فعالیت حوزه‌های علمیه را برای تربیت مادران آینده کشور بسیار مهم دانست و گفت: باید زیرساخت‌های سخت‌افزاری لازم برای حضور زنان در حوزه‌های علمیه را فراهم کنیم.


مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه‌های علمیه خواهران در جامعه گفت: ترییت مربی و امام جماعت برای مدارس و ارتقای سطح علمی حوزه‌های علمیه باید مورد توجه قرار گیرد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید پایگاهی فرهنگی برای تقویت و صیانت از دین اسلام باشند./9459/203/ب2

ارسال نظرات