۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۰۹۰۸۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری خبر داد؛

برگزاری 9 همایش بصیرت‌افزایی در شهرستان‌‌های استان چهارمحال و بختیاری همزمان با نهم دی ماه

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری با اشاره به برگزاری 9 همایش بصیرت افزایی در شهرستان ‌های این استان به مناسبت روز 9 دی ماه، گفت: هفته بصیرت و میثاق با رهبری از شنبه پنجم دی ‌ماه آغاز می‌‌شود.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری، ظهر امروز در نشست مردمی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه در این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اهداف ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه و در راستای ماندگار کردن این حماسه بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: آماده ‌سازی افکار عمومی و خنثی کردن نقشه ‌های دشمن در آستانه انتخابات، ایجاد وحدت و شکل‌گیری گفتمان اجتماعی درباره فتنه 88، آماده‌ سازی افکار عمومی و حساس کردن جامعه برای دهه فجر و... از جمله اهداف این ستاد است.

 

گرجی با اشاره به اهداف تشکیل ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی ماه در این استان، افزود: ستاد درصدد آشکارسازی فتنه 88، ویژگی‌ ها و کارکردهای حماسه 9 دی‌ماه در داخل و خارج، توجه به داعیه ‌های پیدایش حماسه 9 دی، تأکید بر رویکرد تبیینی و پرهیز از سطحی ‌نگری، تحلیل و تبیین ابعاد داخلی و خارجی حماسه، استفاده از این حماسه برای تقویت انقلاب و آشکارسازی حماسه 9 دی و فتنه 88 است.

 

وی با اشاره به برگزاری 9 همایش بصیرت افزایی در شهرستان ‌های این استان به مناسبت روز نهم دی ماه، تصریح کرد: هفته بصیرت و میثاق با رهبری از شنبه پنجم دی ‌ماه آغاز می‌‌شود و در طول هفته برنامه های مختلفی با هدف بصیرت افزایی برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: پیرامون فتنه سال 88 یک مثلث با سه ضلع به وجود آمد که یک ضلع آن 17 سفارت ‌خانه از کشورهای مختلف، ضلع دیگر آن 70 اتاق فکر و ضلع سوم 8 دفتر ویژه درباره برنامه ‌ریزی این فتنه بودند.

 

این مقام مسؤول خروجی این 70 اتاق فکر را 3 هزار و 500 کتاب عنوان و ادامه داد: این اتاق فکرها روی موضوعاتی چون القا فکر تقلب در انتخابات کار می ‌کردند.

 

گرجی در ادامه با بیان این که چهار عامل در خلق حماسه 9 دی دخیل بودند، گفت: باور دینی مردم، رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبری به عنوان مهم‌ترین عامل در عبور از فتنه‌ ها، بصیرت و اقدام سریع و به موقع مردم و عاشورای امام حسین(ع) از جمله این چهار مورد هستند.

 

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر این که حماسه 9 دی یکی از قله ‌های فراموش نشدنی است، افزود: نباید فتنه 88 را فراموش شده دانست چرا که دشمنان و فتنه ‌گران همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: در اوضاع کنونی کشور بیشترین بستری که دشمنان به دنبال سوء‌استفاده از آن هستند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که می طلبد در این امر نیز با بصیرت گوش به فرمان ولایت باشیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم تا به نظام خسارتی وارد نشود./9457/202/ب2

ارسال نظرات