۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۰۹۷۵۸
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

اعدام شیخ نمر بدون اجازه و هماهنگی آمریکا قابل اجرا نبود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری گفت: اعدام شیخ نمر بدون اجازه و هماهنگی آمریکا قابل اجرا نبوده است آنان که دست‌شان در دست آمریکا است، مسیر گمراهی را به مسیر هدایت ترجیح داده‌اند و هدایت‌یافته نیستند.
شيخ نمر

حجت الاسلام محمد باقری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با محکوم کردن اعدام شیخ نمر، گفت: این یک انتظار طبیعی از رژیمی آدم‌کش بود که کارنامه سیاه خود را تکمیل کند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: رژیم عربستان هر جا که حرف از مسلمانان است، خودش را پیشگام مرجع اسلام و خادم الحرمین معرفی می‌کند و آنجا که سخن از عربیت است خود را پیشتاز جریان‌های عربی می‌داند اما بویی از اسلام و عربیت نبرده است.

 

وی افزود: به جرأت می‌توان گفت که اعدام شیخ نمر بدون اجازه و هماهنگی آمریکا قابل اجرا نبوده است آنان که دست‌شان در دست آمریکا است، مسیر گمراهی را به مسیر هدایت ترجیح داده‌اند و هدایت‌یافته نیستند.

 

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: ما به عنوان مسلمان دارای دشمنانی هستیم باید دانست که یک گروه از دشمنان هستند که ما آنها را نمی‌شناسیم و برای مقابله با دشمنان باید آمادگی همه جانبه داشته باشیم و از همه ظرفیت‌ها برای مقابله استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما با جذب نیروهای جوان و خلاق بر اساس تعهدات اسلامی و برای تقویت اسلام و مقابله با دشمنان، باید در کنار درس و تحصیل، فعالیت‌های انقلابی داشته باشیم.

 

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چرا باید زنان و فرزندان نوامیس جامعه اسلامی در سوریه و یمن به خاک و خون کشیده شود و همه ساکت باشند؟ مدعیان حقوق بشر کجا هستند که جنایات علیه اسلام و مسلمین را ببینند؟!/831/303/ب1

ارسال نظرات