۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۱۰۱۶۶
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

قرارگاه نماز جمعه باید حصار مقابله با تهاجمات و حرکت رو به جلو جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به این که نمازجمعه به عنوان حصار بلند و مستحکم باید در مقابل امواج تهاجمات دشمنان ایستادگی کند و بتواند افزون بر حفظ امت اسلامی از هجمه ها حرکتی رو به جلو داشته باشد، گفت: 42 امام جمعه در سطح خوزستان زیر نظر آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب گام برمی دارند.
حجت الاسلام محمود محمدزاده ، مسؤول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه خوزستان

حجت الاسلام محمود محمدزاده مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار ائمه‌ جمعه‌ی سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز داشت: این دیدار هر دو سال یک بار با عنوان سمینار ائمه جمعه کشور صورت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که در این سمینار ائمه جمعه سراسر کشور نخست در حرم امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شده و با آرمان های ایشان تجدید پیمان می کنند سپس به دیدار ولی امر مسلمین تشریف فرما می شوند، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب در چند محور به ایراد سخن پرداختند و در ابتدا به تبیین اهمیت و جایگاه نمازجمعه ایراد سخن کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب تقریبا ترسیم جدیدی از نمازجمعه به عنوان قرارگاه نشر تقوا داشتند، ادامه داد: در نهان این تعبیر مسائل مهمی نهفتی است، تعبیر به قرارگاه باتوجه به نظامی بودن آن به سبب مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی توسط نمازجمعه است.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به این تأثیر بر مسائل اجتماعی و جامعه اسلامی از کارکردهای نمازجمعه است، عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب یادآور شدند که تأثیرگذاری نمازجمعه در جامعه اسلامی باید به میزانی برسد که بتواند راه نفوذ دشمنان در جامعه را مسدود کند.

 

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که نمازجمعه به عنوان حصار بلند و مستحکم باید در مقابل امواج تهاجمات دشمنان ایستادگی کند و بتواند افزون بر حفظ امت اسلامی از هجمه ها حرکتی رو به جلو داشته باشد، افزود: 42 امام جمعه در سطح خوزستان زیر نظر آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب گام برمی دارند.

 

وی با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور بر قانون مندی تمامی اقشار بسیار تأکید کرد و گفت: ولی امر مسلمین تصریح کردند که عده ای عادتی بدتی را پیدا کرده اند که از پیشاپیش آغاز انتخابات در راستای تخریب اذهان مردم مبنی بر نامطمئن بودن شروع به فعالیت می کنند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که وارد کردن اشکال بر انتخابات از گذرگاه های نفوذ دشمن است، اظهار داشت: حق الناس بودن انتخابات به این معنا است که با اتفاقات سال 88 در واقع حق مردم از بین رفت و 40 میلیون رأی را اهل فتنه به کام مردم تلخ کردند.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به در سال 88 دشمن به میزانی علیه ایران طمع ورزید که به صورت رسمی اقدامات خود را اعلام کرد، ادامه داد: با توجه با امام زمان(عج)، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و وجود نمایندگان ولی فقیه در سایر استان و ائمه جمعه شاهد حضور حداکثری خواهیم بود./9453/302/ب3

ارسال نظرات