۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۱۴۵۴
امام جمعه تسوج:

پیروزی و تداوم انقلاب در گرو بصیرت و آگاهی ملت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بجانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه صدق نیت، آگاهی و بصیرت مردم که عنایتی از سوی خداوند متعال بود حاصل شد و تداوم آن نیز بر این اصول استوار است.
حجت الاسلام بجاني

حجت الاسلام بجانی، امام جمعه تسوج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، با بیان این‌که همه انبیا و اولیای الهی برای برپایی حکومت توحیدی آمده اند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه صدق نیت، آگاهی و بصیرت مردم که عنایتی از سوی خداوند متعال بود حاصل شد.


وی ادامه و ماندگاری انقلاب را در سایه همین بصیرت و آگاهی ملت دانست و ابراز داشت: کسانی که به سنت الهی معتقد نیستند از قدرت پوشالی استکبار جهانی و عوامل آن مانند تکفیری ها و داعش می هراسند،  چنین اشخاصی به دنبال تسلیم شدن در برابر دشمن هستند.


امام جمعه تسوج با بیان این‌که اگر در تمامی اقداماتی که از سوی دولت و ملت صورت می گیرد توأم با صدق نیت باشد، پیروزی حتمی است، گفت: پیروزی در تمامی امتحانات پیش روی اگر با انگیزی الهی و هدف  استقرار نظام اسلامی باشد پیروزی تحقق پیدا می کند.


وی ادامه داد: انتخابات پیش رو یکی از مهم ترین امتحانات الهی است که اگر در آن به اصول انقلاب توجه کنیم و با نیت های صادق پیش رویم سبب پیروزی و اقتدار نظام خواهد شد، در این انتخابات باید کسانی را انتخاب کنیم که معتقد به دین و اسلام باشند.


حجت الاسلام بجانی افزود: اعتقاد به ولایت فقیه، داشتن نیت خالصانه و صادقانه برای خدمت، توکل به خدا در مقابل هجمه های دشمن، شجاعت، بیزاری از فتنه و فتنه گران، انقلابی بودن و ماندن ویژگی هایی هستند که باید در انتخاب نمایندگان در نظر داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: کسانی که قبلا انقلابی بوده اند و اکنون به خاطر بعضی از مسائل مانند مسائل شخصی، مسائل خانوادگی، حزبی یا گروهی و یا هر مسأله دیگری از انقلاب رویگردان شده اند، لیاقت انتخاب شدن را ندارند.


امام جمعه تسوج حضور حداکثری و توأم با انتخاب اصلح را مورد تأکید قرار داد و گفت: حضور ملت در انتخابات با حداکثر توان و انتخابی صحیح عامل پیروزی در این امتحان بزرگ الهی خواهد شد و مردم باید در انتخاب اصلح دقت نظر را داشته باشند./854/302/ب1

ارسال نظرات