۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۴۸۹
امام جمعه شهرستان چگنی:

حضور مردم در انتخابات بیعت دوباره با آرمان های امام و انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان چگنی با تأکید بر فراهم کردن زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، گفت: حضور مردم در انتخابات بیعت دوباره با آرمان های امام و انقلاب است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدعلی حسین‌زاده آملی امام جمعه شهرستان چگنی، ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات مهم در اسفند ماه سال جاری گفت: برگزاری انتخابات نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور و ناامیدی دشمن دارد.

 

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در زمینه انتخابات و نفوذ در انتخابات افزود: با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و در صحنه انتخابات جلوی اجرای نقشه های دشمن گرفته می شود.

 

حجت الاسلام حسین زاده آملی با تأکید بر این که مسؤولان و متولیان امر باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند، عنوان داشت: ملت ولایی ایران اسلامی با حضور پای صندوق های رأی بار دیگر به نظام و ولایت رأی می دهند.

 

وی در ادامه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی را بیعت دوباره مردم با آرمان های امام راحل و انقلاب دانست و گفت: این حضور خنثی کننده فتنه های دشمن علیه نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه شهرستان چگنی در ادامه با تأکید بر این که در راستای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر باید برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد، گفت: توجه به فعالیت های انتخاباتی نباید توجه به ایام دهه فجر را کمرنگ کند.

 

وی با بیان این که دهه فجر متعلق به همه گروه ها است، اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید با حضور پر رنگ مردم و احزاب مختلف برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسین زاده آملی با اشاره به نقش آفرینی مردم در دوره های انقلاب و پیروزی انقلاب عنوان داشت: امروز نیز حضور مردم در صحنه های گوناگون نقش مؤثری در تداوم انقلاب دارد.

 

وی با تأکید بر این که برنامه های دهه فجر باید همچون مناسبت های مذهبی برگزار شود، افزود: انقلاب اسلامی ویرانگر غرب است و ملت ایران پشتوانه عظیم این انقلاب هستند.

 

امام جمعه شهرستان چنگی خاطرنشان کرد: با تلاش امام خمینی(ره) و یارانش امروز انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادر شده است.

 

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت انقلاب اسلامی مراکز مهمی در جهان به دنبال مطالعه و شناخت مکتب شیعه شناسی هستند./9459/202/ب3

ارسال نظرات