۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۲۴۶۰
رییس‌ اداره کل تبلیغات اسلامی زاهدان:

مسجد پایگاه اصلی تدام انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خیور گفت: انقلاب اسلامی از مسجد شکل گرفت تداوم آن نیز باید با همین رویکرد انجام شود از این رو ما با هدف قراردادن مسجد به عنوان یک پایگاه مردمی، هر هفته جلسات رسیدگی به مشکلات مردم را با حضور مسؤولان در مساجد برگزار می‌کنیم.
حجت‌الاسلام علي خيور ، سرپرست اداره تبليغات اسلامي زهک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی خیور، رییس‌ اداره کل تبلیغات اسلامی زاهدان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: پیامبر اسلام هنگامی که رسالت خود را دریافت کرد، به عنوان خبرنگار نقش خود را ایفا کردند.

 

وی ادامه داد: ایشان تلاوت کنندگان قرآن را به میان مردم می‌فرستادند تا با شنیدن این کلمات نسبت به کار و اهداف پیامبر اطلاع پیدا کنند.

 

رییس‌ اداره کل تبلیغات اسلامی زاهدان نقش رسانه را در تبلیغ دین پررنگ دانست و بیان کرد: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود، مباحث اعتقادی و جریانات مذهبی را مورد هدف قرار داده و سعی در تضعیف آنها دارد در این عرصه رسانه می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

 

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی یکی از متولیان مراسمات فرهنگی و ملی و مذهبی است و در جهت انعکاس فعالیت‌ها نیازمند همدلی و همفکری رسانه‌ها هستیم.

 

حجت الاسلام خیور به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی زاهدان عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی در مساجد و هیئات با محوریت مردم، برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن و اجرای برنامه‌های مناسبتی بخشی از اقدامات این اداره کل در مدت 50 روزه بوده است.

 

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از مسجد شکل گرفت تداوم آن نیز باید با همین رویکرد انجام شود از این رو ما با هدف قراردادن مسجد به عنوان یک پایگاه مردمی، هر هفته جلسات رسیدگی به مشکلات مردم با حضور مسؤولان در مساجد برگزار می‌کنیم.

 

رییس‌ اداره کل تبلیغات اسلامی زاهدان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی خانواده، همایش قرآن کتاب انقلاب، کرسی تلاوت، کتابت سوره مبارکه فجر، ختم دسته جمعی قرآن، همایش مداحان، همایش رأی اولی ها و نمایشگاه قرآن از جمله برنامه‌های دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی زاهدان است./831/202/ب1

ارسال نظرات