۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۱۲۶۴۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تریبون دهه فجر متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست

خبرگزار رسا ـ عسگری با اشاره به اهیمت تبیین و معرفی دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای مردم، گفت: باید از تریبون دهه فجر برای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود، تریبون دهه فجر متعلق به هیچ جناح و حزبی نیست و تنها در خدمت انقلاب اسلامی است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروزد در نشست خبری رییس ستاد برگزاری دهه فجر و کمیته‌های برگزاری ستاد دهه فجر در استان اصفهان، با اشاره به اهمیت وحدت در مبانی قرآنی و دین اسلام، گفت: وحدت حول محور ولایت شکل می‌گیرد و ولایتمداری یک اصل برای شکل گیری وحدت است.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور و نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: سالی که در آن هستیم از هر نظر حساس است، 22 بهمن در آستانه انتخاباتی مهم قرار دارد و برگزاری مراسمات و جشن‌های دهه فجر می‌تواند شور و نشاطی در بین مردم ایجاد کند.

 

عسگری خاطرنشان کرد: نیروهای مؤمن و انقلابی باید با ایستادگی و مقاومت در زمان غیبت و پایبندی به اصول و ارزش‌ها زمینه ساز ظهور باشند و خود را برای دوران ظهور آماده کنند، دشمنان به دنبال این هستند که تنها ظاهر انقلاب اسلامی باقی بماند و ارزش‌ها و شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اتکا به توان داخلی و خودکفایی و استقلال را از علل موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی و ایران می‌دانند، تصریح کرد: مردم ایران باید متوجه مسؤولیت خطیر و مهم خود باشند و شرایط حساس کنونی انقلاب اسلامی را درک کنند.

 

بازگویی دستاوردهای انقلاب در دهه فجر ضروری است

وی با اشاره به لزوم تببین و بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه، افزود: بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از فعالیت‌های مهمی است که باید در دهه فجر انجام شود، دشمنان در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی و نظام مقدس اسلامی را ناکارآمد معرفی کنند و ایران اسلامی و انقلاب اسلامی را فاقد دستاورد و پیشرفت معرفی کنند.

 

عسگری با بیان این‌که تشکیل جبهه مقاومت علیه جریان‌های تکفیری و استکبار جهانی حاصل گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی است، گفت: در شرایط کنونی که انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمن واقع شده است و دشمنان علیه فرهنگ اسلام ناب جبهه گیری کرده و در تلاش برای جلوگیری از گسترش آن هستند وظیفه ما نشر و گسترش فرهنگ اسلام ناب است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ضمن تأکید بر لزوم معرفی اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: از جمله اهداف انقلاب اسلامی می توان مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، حاکمیت دینی و ارزش‌ها، ایجاد فضای سالم در جامعه را نام برد که لازم است برای همگان به خوبی تبیین شود تا مانع از دستیابی دشمن به اهدافش در راستای استحاله ارزشی و آرمانی انقلاب اسلامی شویم.

 

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر باید آرمان‌ها و فضایل اخلاقی که برای آنها قیام کردیم بازگو شود، حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار، بازگویی واقعیت‌های قبل از انقلاب از مهم ترین مسائلی است که باید مطرح شود، گرچه بعد از انقلاب نیز شاهد برخی خرابکاری‌ها بوده‌ایم ولی در مقایسه با زمان طاغوت این مسائل قابل قیاس نیست، مقایسه انقلاب اسلامی با دوران شاهنشاهی قیاس مع الفارق است.

 

عسگری پیرامون برنامه‌های ستاد برگزاری دهه فجر در استان اصفهان گفت: امسال با برگزاری یک مسابقه بزرگ 37 دستاورد انقلاب اسلامی را معرفی کنیم، 450 برنامه متنوع در مرکز استان اصفهان و بیش از 1400 برنامه در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، همایش‌های متنوع، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست ها و گفتمان‌ها گوشه‌ای از این برنامه‌ها است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه تصریح کرد: باید از تریبون دهه فجر برای تشویق مردم به حضور حداکثری استفاده کنیم، تریبون دهه فجر متعلق به هیچ جناح و حزب و گروهی نیست و تنها در خدمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی است./1304/202/ب1

ارسال نظرات