۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۱۳۰۹۸

برگزاری 10 هزار ویژه‌برنامه در سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید رویکرد بصیرتی، ارزشی و تقویت خودباوری داشته باشد، گفت: در دهه مبارک فجر امسال، قریب به 10 هزار ویژه‌برنامه شامل 3 هزار برنامه در مرکز استان و 7 هزار برنامه در سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
صفدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، عباس صفدری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری ستاد دهه فجر که صبح امروز در زاهدان برگزار شد، گفت: دهه فجر، تجلی آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است و هرساله همه مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی همگام با یکدیگر این ایام را گرامی می‌دارند.


رییس ستاد دهه فجر استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود که با اتکاء به ایمان، مکتب الهی و همچنین تحت رهبری امام(ره) به پیروزی رسید و به حکومت شاهنشاهی خاتمه داد.


وی افزود: شعار دهه فجر امسال ما « تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» است که سرلوحه تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی در این دهه خواهد بود.


صفدری اظهار کرد: در دهه فجر امسال، بیش از 10 هزار برنامه با رویکرد فرهنگی، دینی و معرفتی و با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی، آموزش و پرورش، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در سطح استان برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: شعار روز 12 بهمن که سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر است، « انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری» است و برنامه‌هایی از جمله گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس و جلسه پرسش و پاسخ مسئولان با مردم در محل مسجد امیر حمزه اهل سنت را خواهیم داشت.


رییس ستاد دهه فجر استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی ولایت، قرائت دعای توسل و جشن انقلاب از برنامه‌های روز دوم دهه فجر است؛ همچنین اختتامیه مسابقات قرآنی و همایش هیئات مذهبی دانش آموزی در روز 14 بهمن برگزار می‌شود.


وی افزود: در روز 15 بهمن، نشست اعضای فعال انجمن های اسلامی، قرائت گلچین وصیت نامه 37 شهید انقلاب، ختم دسته جمعی قرآن و شب شعر  انقلاب برگزار می‌شو و برنامه‌های 16 بهمن شامل سخنرانی در نمازهای جمعه تشیع و تسنن و جشن انقلاب است.


وی عنوان کرد: شعار روز 17 بهمن « انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایران اسلامی»، روز 18 بهمن « انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها، فرهنگ و تمدن اسلامی»و روز 19 بهمن « انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی» است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: روز 20 بهمن با نام «انقلاب اسلامی، الهام بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی»، روز 21 بهمن «انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» و همچنین روز 22 بهمن ماه «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نامگذاری شده است که راهپیمایی باشکوه و جشنواره بزرگ طلوع فجر را نیز در این روز خواهیم داشت./831/202/ب2

ارسال نظرات