۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۳۱۵۹
نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله:

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهدای ادیان الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌ فقیه در سپاه محمدرسول‌الله (ص)، گفت: جمهوری اسلامی ایران اقتدار امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگران و جانبازان از همه ادیان الهی است.
عبدالعلي گواهي نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص)، عصر امروز در «یادواره شهدای ادیان توحیدی» که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان کشور ما از هر دین و آیینی برای حفظ اعتقادات دینی و ارزش‌های انسانی  جان خود را فدا کردند و برگزاری چنین یادواره‌های برای این است که ما به خود آییم.

 

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) فرمودند: اگر کسی برای دفاع از کشور خود از سرزمینی به سرزمین دیگر مهاجرت کند روز قیامت با حضرت ابراهیم(س)، حضرت عیسی(س)، حضرت موسی(س) و آخرین پیامبر خداوند، محشور خواهد شد، شهدای مصداق این افراد هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص)، عنوان کرد: زیبایی در دنیا نسبی است، اما مدافعان آرمان‌های انسانی و الهی از هر دین توحیدی نظیر مسلمان، مسیحی، ارمنی، کلیمی، زرتشتی یا آشوری بالاترین زیبایی را به خود اختصاص می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام گواهی خطاب به خانواده شهدا، اظهار داشت: خانواده شهدا به این امر توجه داشته باشند که فرزندان آنها نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و بر اساس فرمایش الهی در روز قیامت حق شفاعت دارند.

 

وی با اشاره به پیام این همایش به دشمنان کشورمان، بیان داشت: در کشور ما تمام ادیان الهی در کنار یکدیگر به صورت مسالمت‌آمیز و متحد زندگی می‌کنند بنابراین ایران اسلامی با وجود اینکه تهدید برای سایر کشورها نیست اما به دیگران نیز اجازه تجاوز و تعدی نمی‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص)، خطاب به مدعیان حقوق بشر دنیا، گفت: آن کسانی که در دنیا ادعای ضایع شدن حقوق اقلیت‌ها در ایران را دارند باید بیایند ببینند که در این کشور نماینده اول مردم تهران با بیش از یک و نیم میلیون رأی در مجلس شورای اسلامی یک رأی دارد و نماینده ادیان توحیدی در مجلس با 4 هزار رأی نیز یک حق رأی دارد.

 

حجت‌الاسلام گواهی افزود: امروز در کشور فرانسه که مدعی آزادی است 25 میلیون مسلمان وجود دارد اما همین مسلمانان حق رأی، حق انتخاب مسیر زندگی و حق انتخاب حجاب در مدرسه و دانشگاه را ندارند.

 

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام عید نوروز به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند، در ایام عید مسیحیان و دیگر ادیان توحیدی نیز به دیدار خانواده‌های شهدای آنها می‌روند و بعد از آن دیدارها می‌فرمایند که آن لحظات بهترین لحظات زندگی من بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در پایان با اشاره دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس، خاطرنشان کرد: با تعدی و تجاوز این تفنگداران و بلافاصله دستگیر شدن آنها اقتدار جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد که ما این اقتدار را مدیون شهدا و ایثارگران و جانبازان از همه ادیان الهی هستیم./807/202/ب2

ارسال نظرات