۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۳۱۳۵۳۵
آیت الله آل‌هاشم:

تخریب رقیبان انتخاباتی، اقدامی ناشایست و غیرقانونی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر رعایت قانون و اخلاق از سوی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تخریب رقیبان انتخاباتی، اقدامی ناشایست و غیرقانونی است.
آيت الله سيدمحمدتقي آل هاشم، امام جمعه موقت تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با تأکید بر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: اگر این حضور با شور و شعور توأم شود؛ مشت مکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

 


وی با تأکید بر این‌که نامزدهای انتخاباتی در هر حال باید اصل عمل به قانون را رعایت کنند، تصریح کرد: رعایت قانون و اخلاق از سوی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورتی است که عموم مردم نسبت به آن انتظار دارند؛ باید دانست که تخریب رقیبان انتخاباتی، اقدامی ناشایست و غیرقانونی است.

 


امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که شرکت در انتخابات به عنوان یکی از صحنه های حساس انقلاب از جمله خواسته های شهدا از ماست، خاطرنشان کرد: هر رأی سیلی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب و تیری به قلب استکبار جهانی است.

 


وی به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفدارانشان در خصوص ضرورت عمل به قانون و پرهیز از تخریب سایر نامزدها تذکر داد و بر لزوم پرهیز از اسراف در تبلیغات تاکید کرد و از مردم خواست به افراد اصلح که در خط ولایت فقیه و به خون شهدا ارزش قائل هستند، رای دهند.

 


آیت الله آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، نسبت به برگزاری باشکوه جشن های این دهه تاکید کرد و اظهار داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وظیفه‌ای همگانی است، مسؤولان باید با تشریح برکات انقلاب به نسل جوان و نوجوان بر ادامه راه شهدا تأکید کنند.

 


وی با بیان این‌که انتظار شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس از مت ایران حضور در صحنه و تبعیت از رهبری است، افزود: این انقلابدر سایه مجاهدت و جانثاری شهدا به ثمر رسیده است، بنابر این باید با عمل به وصیت‌نامه آن بزرگمردان تاریخ کشور حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آینده داشته باشیم.

 


آیت الله آل هاشم با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران صبغه دینی و مردمی دارد، افزود: وحدت و امنیت امروز در سایه رهبری ولی فقیه به ثمر رسیده است، اگر قدرشناس نعمت ولایت فقیه باشیم، به یقین دشمنان نمی توانند هیچ گزندی به نظام اسلامی ایران برسانند.

 


امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش‌هایی از پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز، بر نهادینه کردن فرهنگ این فریضه واجب و الهی در جامعه تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در نظام اسلامی نمازهای جماعت در محلات، ادارات، مدارس و دانشگاه ها باید باشکوه تر برگزار شود./935/202/ب1

ارسال نظرات