۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۶۱۵
آیت الله سلیمانی:

پشتوانه انقلاب اسلامی، آیات الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امام خمینی در شکل گیری انقلاب به آیات الهی مسلح بودند، گفت: تبدیل شن های طبس به مدافع انقلاب اسلامی گواه بر مسلح بودن امام راحل به آیات الهی است.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در جمع مدیران و فعالان ستاد دهه فجر در سالن اجلاس دفتر امام جمعه زاهدان، بیان داشت: تردیدی نیست انقلاب اسلامی از دل سنگلاخ های ظلمت بیرون آمد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در باور دینی شکل گیری انقلاب اسلامی خروج از ظلمت بود زیرا آیات الهی پشتوانه آن است.

 

امام جمعه زاهدان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک اعجاز قلمداد می شود، تصریح کرد: امام خمینی رحمت الله علیه از چمن زار، انقلاب را بیرون نکشید بلکه از ضمیر و افکار خشک و متحجرانه، انقلاب را بیرون کشیدند.

 

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب به آیات الهی مسلح بودند، گفت: تبدیل  شن های طبس به مدافع انقلاب اسلامی گواه بر مسلح بودن امام خمینی به آیات الهی است.

 

وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان سه محور را در ایام دهه فجر در دستور کار خود قرار دهند، افزود: کی بودیم، الان کی هستیم و چشم انداز ما برای این نظام چیست؟

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در ابتدا گذشته انقلاب را مدنظر قرار بدهیم زیرا که این یک واجب عینی و امر الهی است و نمی توان گذشته تلخ کشورمان را کتمان کنیم.

 

آیت الله سلیمانی ادامه داد: در گذشته خارجی ها برای ورود به کشورمان حق توحش دریافت می کردند و بر کشورمان حکمرانی می کردند و در بین ما نفوذ داشتند اما اکنون کشورهای غربی برای همکاری اقتصادی دست نیاز به سمت ما دراز می کنند./831/202/ب1

ارسال نظرات