۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۹۱۶
از امشب؛

آغاز برنامه های حرم رضوی ویژه گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ حرم مطهر رضوی از امشب میزبان برنامه های ویژه گرامیداشت سالروز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
حرم رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، یوم الله 12 بهمن ماه؛ سالروز بازگشت پیروزمندانه امام راحل به آغوش ملت پس از 14 سال تبعید است که منتهی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن ماه شد از این رو ایرانیان این 10 روز را تحت عنوان دهه مبارک فجر جشن می گیرند.

 

بر این اساس زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از امشب تا 22 بهمن ماه میزبان برنامه های فرهنگی ـ تبلیغی ویژه دهه مبارک فجر هستند.

 

شعرخوانی حماسی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، اجرای سرود و همخوانی گروه ولایت و سخنرانی حجت الاسلام شریعتی تبار از بخش های مراسم امشب است.

 

در این مراسم که از پس از نماز مغرب و عشاء با محور رواق امام خمینی برگزار شد، مردم با سردادن شعارهای انقلابی چون «در بهار آزادی/ جای شهدا خالی» شادمانی خود را ابراز کردند.

 

در این برنامه حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار، مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی پیرامون موضوع «انقلاب اسلامی امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری» به سخنرانی پرداخت./1308/203/ب1

ارسال نظرات