۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۱۴۰۱۹
امام جمعه بروجرد:

پشتوانه مردمی از دستاورهای انقلاب در صحنه های گوناگون است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور ملت ایران در عرصه های گوناگون همچون انتخابات و راهپیمایی ها، گفت: این حضور قوت قلب نظام و از دستاوردهای عظمیم انقلاب است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه شاهد این شهرستان برگزار شد، گفت: عظمت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب است.

 

وی با بیان این که امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری امام خمینی(ره) و تداوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب مستقل است، افزود: در جهت حفظ این استقلال و امنیت باید آرمان های انقلاب در جامعه بازگو شود.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان مقایسه شرایط پیش از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی، عنوان داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران کوچک ترین نقشی در اداره کشور نداشت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و بصیرت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب، مردم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره امور و ارکان نظام سهیم هستند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور و پشتیبانی مردم در صحنه های نظام ادامه داد: پشتوانه عظیم مردمی از ارکان مهم پیروزی انقلاب در عرصه های گوناگون است.

 

وی انتقال پیام انقلاب برای نسل جوان جامعه امروز امری مهم در زمینه هوشیاری دانش آموزان از دسیسه های دشمن و بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و انقلاب دانست.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکنون30 انتخابات برگزار شده است.

 

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در برگزاری انتخابات گذشته اظهار داشت: انتخابات امسال نیز با حضور پرشور و حداکثری مردم خار چشم دشمنان نظام و اسلام خواهد بود.

 

امام جمعه بروجرد حضور ملت ایران در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری ادامه داد: حضور مردم در این انتخابات برگ زرینی بر تاریخ موفقیت های نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

 

حجت الاسلام ترابی حضور مردم را قوت قلب نظام دانست و افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و حضور با بصیرت و هوشیاری ملت ایران به بار نشست و این حضور در صحنه های دیگر نظام از دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب است./9459/202/ب1

ارسال نظرات