۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۰۲۶
امام جمعه پلدختر:

آغاز دهه فجر روز گرامیداشت انفجار ارزش ها در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: آغاز دهه فجر روز تجلی و انفجار ارزش ها است و گرامیداشت این ایام گرامیداشت ارزش ها است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر، ظهر امروز، در دیدار با مسؤولان اجرایی این شهرستان به مناسبت نخستین روز از دهه فجر گفت: ایام الله دهه فجر یادآور روزهای تاریخی و سرنوشت ساز پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این که گرامیداشت دهه فجر در راستای بازگو کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب امری مهم و اثرگذار است، افزود: آغاز سربلندی و سرافرازی ملت ایران است.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که آغاز دهه فجر روز تجلی و انفجار نور و ارزش ها است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از انقلاب هایی که دنیا را متحول کرد.

 

وی با اشاره به این که در طول تاریخ انقلاب های متعددی وجود داشته است، عنوان داشت: انقلاب ما یک واقعیت تاریخی است.

 

امام جمعه پلدختر در ادامه انقلاب اسلامی را زمینه ساز اتصال طلوع به ظهور بیان کرد و اظهار داشت: با ورود امام راحل به کشور خودباوری و اعتماد به نفس در روحیه مردم ایجاد و تقویت شد.

 

وی با اشاره به این که با ورود امام راحل هیبت استکبار جهانی شکسته شد، افزود: با وجود روحیه  استکبار ستیزی امام راحل و پشتوانه مردمی این انقلاب به پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام سوری داشتن روحیه استکبار ستیزی را از دستاوردهای پیروزی انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی استکبار ستیزی است.

 

وی در ادامه روحیه خدمت به مردم و محروم زدایی را از دیگر آرمان های انقلاب عنوان کرد و افزود: این روحیه امروز ضرورت دارد بیشتر مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: با برنامه ریزی و مدیریت صحیح باید در جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان گام برداشت./9451/202/ب3

ارسال نظرات