۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۲۱۵
مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی:

هدف مرکز، پاسخگویی سریع، شفاف و صریح به مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام روحانی مقدم جزئیات فعالیت دی‌ماه بخش‌های مختلف مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی را اعلام کرد.
روحاني مقدم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام علی اکبر روحانی مقدم، مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی، گفت: پاسخگویان ما در دی‌ماه سال جاری بیش از 28 هزار مراجعه‌ را پاسخ گفته‌اند.


وی تصریح کرد: 14000 مورد سؤال پیامکی، 3369 مورد ارتباط آن لاین، 525 سؤال مطرح شده از طریق سایت از جمله‌‌ فعالیت‌های کارشناسان بخش فضای مجازی مرکز بوده که در مدت 1625 نفر ساعت صورت گرفته است.


حجت الاسلام روحانی مقدم ضمن اشاره به 10153 مورد برقراری تماس تلفنی با مرکز ملی در دی‌ماه گذشته اظهار داشت: تمام تلاش پاسخگویان و مدیران مجموعه، پاسخگویی سریع، شفاف و صحیح به مردم است.


وی با مثبت ارزیابی کردنِ میانگین برقراری روزانه 430 تماس با مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی اظهار داشت: تعداد تماس‌های مذکور در 1057 نفرساعت فعالیت پاسخگویات تلفنی صورت گرفته است که میانگین 9/6 پاسخگویی در هر ساعت و رشد قابل توجهی را نسبت به آذرماه نشان می‌دهد.


مدیر داخلی و مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولاتی که قرار است در مرکز رخ دهد، در ماه اخیر جلساتی را با حضور کارشناسان قم برای آشنایی کارشناسان با سامانه جدید پاسخگویی (تزر) برگزار کردیم.


وی در پایان اظهار کرد: هدف از تغییرات پیش رو یکپارچه‌سازی سیستم پاسخگویی است که در تحلیل اطلاعات و در سرعت و صحت پاسخگویی کمک شایانی خواهد کرد. هم‌چنین با یکپارچه شدن سیستم اشکالات و ایرادات بهتر شناخته خواهد شد و این باعث خدمت بهتر به مردم خواهد شد.


لازم به ذکر است مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، آماده پاسخگویی به سؤالات مردم در حوزه‌های مشاوره خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، اخلاق، احکام شرعی، علوم قرآن و حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ اسلام، شبهات دینی، مشاوره دینی و احکام شرعی و... به چهار شیوه ارتباط تلفنی با شماره  096400، به  شکل عضویت در سایتeporsesh.com   و ارسال سؤال از طریق پیامک به شماره 30007461 و دریافت جواب سؤالات به صورت زنده در بخش «گفتگوی زنده» سایت است./859/102/ب1


منبع: رسالات

ارسال نظرات