۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۳۰۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های قرآنی است، گفت: جمهوری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در همایش جشن نور که به ‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن شهید آوینی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: در لرستان صدها مؤسسه و خانه قرآن مشغول فعالیت هستند.


وی با اشاره به عملکرد مطلوب مؤسسات قرآنی افزود: در لرستان به منظور ارتقای فعالیت های قرآنی در سطح شش برگزار می شود.


حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که در جامعه امروز ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام ایفای نقش می‌کند، اظهار داشت: باید توسعه و تقویت برنامه های قرآنی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.


وی در ادامه با بیان این که انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های قرآنی بود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از جمهوریت همان حضور و رأی مردم در عرصه های گوناگون نظام یاد کرد و گفت: مردم از ارکان مهم و پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی هستند.


وی با اشاره به این که محتوای انقلاب اسلامی ایران قرآن است، تصریح کرد: اسلامیت نظام اسلامی ایران به‌ معنای حضور قرآن و احکام اسلام در جامعه است و توجه به این تعالیم قرآنی باید پر رنگ تر شوند.


حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که انبیای الهی آمدند تا حکومت اسلامی را تشکیل دهند، گفت: حکومت اسلامی آرزوی همه انبیا بود و امروز احکام اسلامی و دین در سایه انقلاب در دنیا در حال گسترش هستند. 


ضرورت گسترش اندیشه امام راحل در جامعه
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در ادامه این همایش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: انقلاب ما بدون نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.


وی با اشاره به استقامت و رهبری امام راحل در شکل گیری انقلاب، افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و اندیشه های امام راحل است.


حجت الاسلام حنان خاطرنشان کرد: گسترش اندیشه و آرمان های امام راحل عامل مؤثری در جهت تداوم انقلاب و مقابله با دسیسه های دشمنان است.


وی راه برون رفت از چالش ها را ترویج و تبیین اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب دانست و افزود: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین آرمان های امام و انقلاب است./9459/202/ب1

ارسال نظرات