۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
کد خبر: ۳۱۴۴۱۹
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

شورای نگهبان خاکریز مهمی در برابر نفوذ است/ هجمه سنگین برخی جریان های داخلی برای تندرو خواندن نیروهای ارزشی و انقلابی

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تلاش و هجمه سنگین برخی جریان های داخلی برای تندرو خواندن نیروهای انقلابی و ارزشی خبر داد و گفت: باید خطر را جدی بگیریم و به جریان نفوذ حساس باشیم، ضمن این که همواره بدانیم که تنها راه پیروزی ما حمایت و توجه به مقام معظم رهبری است.
2/ محمود رجبي عضو جامعه مدرسين آيت الله رجبي آيت الله رجبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، شب گذشته13 بهمن در همایش «نفوذ و انتخابات» در دارالعلوم اسلامی شهدای منطقه استاد معین تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص جریان نفوذ، گفت: عده‌ای ابتدای امر می‌خواهند نفوذی‌های دشمن را به رسمیت بشناسند و در مرحله بعد پا را از این هم فراتر می‌گذارند و به می‌خواهند دشمن را به درون هدایت کنند و کارها را به دست او بدهند.


وی افزود: یکی از مولفه‌های خطر نفوذ این است که عده‌ای بخواهند خطر نفوذ را کوچک بشمارند، این موضوع دقیقا یکی از خطرهای اصلی در جریان نفوذ است.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: اگر انسان احساس خطر نکند قطعا نفوذ ایجاد خواهد شد، امروز متاسفانه در کشور ما شاهد هستیم که عده‌ای ولایت فقیه را قبول ندارند و این موضوع را علنی نیز می‌گویند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص تفکرات جهان استکبار در قبال ایران اسلامی، ابراز داشت: نظام‌های استکباری به دو رویکرد «سخت» که تمرکز بر نقاط ضعف و رویکرد «نرم» که مبتنی بر استراتژی نرم است در قبال ایران اسلامی روی آورده‌اند.


وی گفت: در بخش تقابل سخت دشمن با نظام اسلامی تنها عاملی که توانست ما را نجات بدهد هدایت‌های مقام معظم رهبری بود، زیرا با رهنمودهای ایشان تمام تهدیدها تبدیل به فرصت شد.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بازخوانی سیاست خارجی اوباما در قبال ایران، بیان داشت: بعد از اینکه اوباما فهمید نمی‌تواند از قدرت سخت با ایران مقابله کند به سمت استفاده از نفوذ نرم گرایش پیدا کرد.


عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تاکید بر حق هسته‌ای ملت ایران کارشکنی‌های غرب را پیش‌بینی کرده بودند، پس از موضوع مذاکرات هسته‌ای نیز ما شاهد بودیم که جهان غرب به موضوع موشکی ایران ایجاد حساسیت بی دلیل کرد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: امروز دشمن می‌خواهد با قدرت نرم کشور ما را تسخیر کند، قدرت نرمی که کاملا مبتنی بر نفوذ فرهنگی در کشور است.


وی با مهم خواندن جایگاه ولایت فقیه، ابراز داشت: بدون شک مهمترین خاکریز در برابر نفوذ دشمن ولایت فقیه است، امروز اگر تئوری‌های انقلابی ما زیر سوال برود دیگر اقتدار ولایت فقیه کار‎‌آمدی نخواهد داشت.


حجت الاسلام والمسلمین در خصوص حمایت از ولایت فقیه، عنوان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه تنها به حرف نیست و باید در عمل و با تمام وجود از این نعمت الهی حمایت شود.


وی با بازخوانی خاطره‌ای از سفر خود به لبنان، بیان داشت: بدون شک سید حسن نصرالله یک انقلابی واقعی است، امروز حزب الله لبنان خود را سرباز تمام عیار مقام معظم رهبری می‌داند و تمام خواسته‌ها و تفکرات رهبر معظم انقلاب را دنبال می‌کند.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی ادامه داد: عشق سید حسن نصرالله به مقام معظم رهبری آنقدر زیاد است که وقتی ولی امر مسلمین در بیمارستان بودند، هرگاه سید حسن نصرالله یاد ایشان می‌افتادند گریه می‌کردند.


وی شورای نگهبان را دومین سد در برابر نفوذ خواند و گفت: شورای نگهبان به دلیل ساختاری که دارد خاکریز مهمی در برابر نفوذ است، در زمان امام خمینی(ره) به این پایگاه سیاسی هجمه‌های فراوانی می‌شد و کار به جایی رسید که امام راحل(ره) تخریب کنندگان شورای نگهبان را مفسد فی الأرض خواند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اضافه کرد: امروز عده‌ای در تلاش هستند با مغالطه به اشخاص خدمتگذار در شورای نگهبان حمله کنند.


وی تصریح کرد: امروز عمارهای انقلاب سربازان میدان جنگ در برابر نفوذ هستند، اما دشمن با شناسایی این عمارها به امثال آیت الله مصباح حمله می‌کند و می‌خواهد این جریان را ضعیف کند.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با انتقاد شدید از برخی جریانات، گفت: متاسفانه امروز در داخل کشور عده‌ای در کشور در هجمه‌ای بسیار سنگین نیروهای انقلاب را تندرو می‌خوانند.


وی تاکید کرد: دشمن می‌داند هیچکس در داخل حمله مستقیم به رهبر معظم انقلاب را بر نمی‌تابد، از این‌رو می‌خواهد با طرح‎‌های مختلف به این جایگاه رفیع و آن هم از طریق لایه‌های زیرین ضربه وارد کند.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی در پایان، گفت: باید خطر را جدی بگیریم و به جریان نفوذ حساس باشیم، ضمن اینکه همواره بدانیم که تنها راه پیروزی ما حمایت و توجه به مقام معظم رهبری است./856/پ202/ج

ارسال نظرات