۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۱۴۴۷۵
به مناسب دهه فجر صورت گرفت؛

اعزام 30 مبلغ به مساجد و مدارس شهرستان خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد از اعزام 30 مبلغ خواهر و برادر به مناسبت ایام دهه فجر به مساجد و مدارس شهرستان خرم آباد خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی در ایام دهه فجر عنوان کرد: اعزام و فعالیت مبلغان در مناطق مختلف از مهم ترین برنامه های این نهاد است.

 

وی با بیان این که همزمان با آغار ایام دهه فجر 30 مبلغ خواهر و برادر به مساجد و مدارس خرم آباد اعزام شده است، اظهار داشت: وظیفه اصلی مبلغان دهه فجر تدارک و اجرای ویژه برنامه های گفتمان دهه فجر است.

 

حجت الاسلام منصوری با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس به مناسبت ایام دهه فجر، گفت: این گفتمان ها با محوریت معرفی و تبیین دستاوردها و آرمان های انقلاب برگزار می شود.

 

وی در ادامه نقش امام راحل در پیروزی انقلاب، نقش مردم و سایر عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای برگزاری گفتمان ها با سخنرانی مبلغان اعزامی  بیان کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی فجر درکانون های فعال خرم آباد گفت: این برنامه ها با هدف مردمی کردن و باشکوه برگزار کردن جشن دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری برنامه های فرهنگی قرآنی از جمله مراسم جشن پیروزی انقلاب، محفل انس با قرآن، توزیع اقلام فرهنگی قرآنی، آذین بندی در سطح شهرستان را از جمله برنامه های اجرایی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و لوازم فرهنگی، مراسم جشن در ده مسجد در طول ده روز و اجرای مسابقات کتبی و شفاهی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

 

وی گفت: افزون بر برنامه های ترویجی و تبلیغی، برنامه هایی از قبیل جشنواره کودک و نوجوان، جشنواره قرآنی خانواده و تجلیل ازمراکز فعال قرآنی  در ایام دهه فجر در خرم آباد برگزار می شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد دهه فجر یادآور فداکاری ها و ایثارگری های ملت ایران و به ستوه آمده از رژیم ستم شاهی خواند و افزود: پاسداشت دهه فجر و آگاه سازی نسل جوان از حوادث مهم انقلاب امری ضروری است.

 

وی با اشاره به مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر و با حضور روحانیت و مبلغان در مناطق شهری و روستایی خرم آباد اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم با حضور مردم می خواهیم به دشمنان و نااهلان بفهمانیم که حضورو پشتوانه مردم در سایه عمل به دستورات و تعالیم قرآنی رمز بقا و ماندگاری نظام شد./9451/303/ب2

ارسال نظرات