۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۵۰۲
همزمان با سومین روز از دهه فجر؛

پنج نمایشگاه عکس و کتاب در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح پنج نمایشگاه عکس و کتاب در این استان همزمان با سومین روز از دهه فجر خبر داد.
جواد کارگران، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس انقلاب با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آثار و برکات آن اظهار داشت: جایگاه ارزشمند امروز نظام اسلامی مرهون هدایت های ولی فقیه و ایستادگی ملت ایران است.

 

وی با بیان این که این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان با انقلاب و آرمان‌های بلند آن برگزار شد، بیان داشت: نمایشگاه عکس انقلاب به مدت 10 روز آماده استقبال از بازدید‌کنندگان است.

 

کارگران افزود: نمایشگاه عکس انقلاب با 25 قطعه عکس انقلاب از آثار مرحوم نادر صبوری و 11 تابلو نقاشی از عکس شهدا هنرمند در مرکز این استان راه‌اندازی شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نمایشگاه عکس انقلاب در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برپا شده و ساعات فعالیت آن از 8 صبح تا 15 عصر است.

 

این مقام مسؤول افزود: در این نمایشگاه روزنامه‌های کیهان و اطلاعات که مربوط به زمان پیروزی انقلاب اسلامی هستند نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به این که صبح امروز نیز نمایشگاه‌ کتابی با 3 هزار عنوان کتاب در خیابان مولوی شهرکرد برپا شد که در این نمایشگاه، کتاب‌ها با 30 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، اظهار داشت: این کتاب‌ها با عناوین علمی، پزشکی، کودک و نوجوان‌، مذهبی و هنری در این نمایشگاه ارائه ‌‌شدند.

 

کارگران با بیان این که نمایشگاه کتابی نیز در دبستان الهام شهرکرد با 2 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف ادبیات، علمی، هنری، کودکان و ورزشی برپا شده است، تصریح کرد: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در دهه مبارک فجر در شهرکرد بیان داشت: نقد فیلم‌ با موضوع انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری مهر شهرکرد با حضور فیلم‌سازان استانی از جمله برنامه‌های شاخص برگزار شده سومین روز دهه مبارک فجر بود.

 

کارگران هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی بیش از پیش فیلم‌سازان جوان با انقلاب و آثار آن دانست و اشاره کرد: جشنواره استانی عکاسی در شهرستان کیار برگزار و اختتامیه این جشنواره امروز عصر در شلمزار واقع در شهرستان کیار اجرا می‌شود./9457/203/ب2

ارسال نظرات