۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۱۵۵۴۱
استاد دانشگاه مطرح کرد؛

تفکر امام خمینی در تمام جهان شناخته شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه و فرمانده دوران دفاع مقدس در جمع کارکنان استانداری گفت: تکلیف گرا بودن، تفکر اعتقادی و تقوای، عقلانیت و مصلحت چهار شاخصه امام راحل بود که انقلابی عظیم را شکل داد.
تفکر امام خمینی در تمام جهان شناخته شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار عبدالله ویسی استاد دانشگاه و از فرماندهان دوران دفاع مقدس ظهر امروز در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه اظهار داشت: سه عنصر برجسته در شکل گیری انقلاب اسلامی اثرگذار بود که این سه عنصر شامل رهبری مقتدر امام راحل، عزم راسخ مردم ایران و دین مبین اسلام و آموزههای گهربار آن بود.


ویسی تصریح کرد: امام رهبری کاریزما در انقلاب اسلامی بود، امام راحل رهبری متفاوتی با دیگر رهبران جهان ارائه داد، به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب ما در کیفیت و انگیزه و قیام با دیگر انقلاب های جهان متفاوت بود.


ویسی ابراز داشت: مدیریت امام خمینی (ره) بر مبنای چهار شاخصه استوار بود، تکلیف گرا بودن، تفکر اعتقادی و تقوای بالا، عقلانیت و مصلحت چهار شاخصه و صفات اصلی امام خمینی (ره) بود.


این مسؤول با بیان اینکه امام خمینی (ره) با سایر رهبران متفاوت است بیان داشت: سخنان و فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی آثار و برکاتی برای ملت داشت و حتی امروزه انقلاب های سایر کشورهای اسلامی جهان را تحت تأثیر خود قرارداده است.


وی در ادامه با اشاره نقش بی بدیل مردم در انقلاب اسلامی عنوان داشت: در میان مردم، سردمدارانی چون شهید سید محمد سعید جعفری به صورت خودجوش و مردمی پایگاه هایی را تشکیل داده و انقلابی عظیم را به رهبری امام راحل را شکل دادند.


ویسی اظهار داشت: هدف انقلاب بیداری انسانی و برقراری عدل الهی در جهان است،  نسبت به حفظ اسلام باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم و با صفت ولایت پذیر بودن زمینه رشد دشمنان داخلی و خارجی را در نظام فراهم نکنیم.


استاد دانشگاه در ادامه یادآور شد: تخقیر، تسلیم، تحریم و تحمیل ابراز دشمنان در مقابل نظام اسلامی بود اما با یکپارچگی و همدلی ملت روبرو شد و در تحقق اهداف خود با شکست مواجه شد.


وی تصریح کرد: خوشبختانه انقلاب با خون پاک شهدا و رهبری مقام معظم رهبری مدیریت می شود و پس از گذشت 37 سال، دشمن نتوانسته به اعتقادات و بدنه نظام نفوذ کند.


ویسی تکلیف اصلی مردم را حضور در پای صندوق های رأی دانست و بیان داشت: ملت با مشارکت همه جانبه در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن اقتدار انقلاب را به دشمنان و قدرت هایی که به نظام چشم طمع دوخته اند نشان می دهد.


فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان عنوان داشت: امروز در عرصه انتخابات باید افرادی را که لایق،شایسته و پیرو ولایت فقیه هستند را برگزیده و راهی مجلس کنیم تا بتوانند مسیر نفوذ دشمن به نظام را مسدود کنند./857/202/ب3

ارسال نظرات