۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۶۳۲
به همت دفتر نمایندگی بعثهِ مقام معظم رهبری؛

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کاظمین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن پیروزی انقلاب اسلامی به همت دفتر نمایندگی بعثهِ مقام معظم رهبری و با همکاری سازمان حج وزیارت، شرکت شمسا و با حضور مدیران، مسؤولان، روحانیون، شخصیت های سیاسی، فرهنگی و شرکت های تجاری عراق، شب یکشنبه در هتل خفانجی شهر کاظمین برگزار شد.
جشن پيروزي انقلاب در كاظمين

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به همین مناسبت جشنی به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و با همکاری سازمان حج وزیارت، شرکت شمسا و با حضور مدیران، مسؤولان، روحانیون، شخصیت های سیاسی، فرهنگی و شرکت های تجاری عراق، شب یکشنبه در هتل خفانجی شهر کاظمین برگزار شد.

 

در این مراسم که شماری از دیپلمات های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق سخنرانی کرد.

 

نماینده بعثهِ مقام معظم رهبری در کشور عراق، رمز پیروزی امام خمینی(ره) را ایمان و باور ایشان به راه، هدف و ملت دانست و گفت: همین باور و اعتقاد قلبی امام راحل سبب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی بزرگ برسد و خلف صالح امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای راه ایشان را ادامه داده و می دهد.

 

همچنین در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی غیور، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین، ضمن خیر مقدم به میهمانان ایرانی و عراقی از حضور آن ها در این مراسم تقدیر و تشکر کرد و این حضور را نشانه الفت و برادری میان دو ملت ایران و عراق دانست.

 

همچنین حسین رحمانیان، کارشناس مسؤول امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم در سخنانی به زبان عربی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان عرب زبان و تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رمز پیروز انقلاب اشاره کرد./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات