۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۳۱۵۶۶۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ خبر داد؛

برگزاری حلقه های گفتمان دینی در سطح مدارس استان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر کبودرآهنگ به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس اشاره کرد و گفت: از آغاز دهه فجر تا کنون 35 گفتمان دینی در مدارس سطح شهرستان برگزار شده است که تاثیر بسزایی در بصیرت بخشی به دانش آموزان داشته است.
حجت الاسلام قمري نيا
حجت الاسلام حسینعلی قمری نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر گفت: برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر افزون بر 10مورد برنامه ریزی شده است.
 
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی کودک ونوجوان با حضور هزار نفر از گروه سنی کودک و نوجوان در 12 رشته قرآنی اعم از حفظ، روخوانی، نقاشی و خطاطی قرآنی برگزار می‌شود و در نهایت به 50 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر کبودرآهنگ به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس اشاره کرد و گفت: از آغاز دهه فجر تا کنون 35 گفتمان دینی در مدارس سطح شهرستان برگزار شده است که تاثیر بسزایی در بصیرت بخشی به دانش آموزان داشته است.
 
وی از برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: در دهه فجر برنامه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریانی ممتاز از سطح استان در جای جای شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام قمری نیا اعزام مبلغ جهت مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را از دیگر فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ برشمرد و گفت: در دهه فجر بیش از 100 مبلغ جهت برگزاری مراسم دهه فجر از قم و شهرستان کبودرآهنگ به جای جای این شهرستان صورت گرفته است.
 
وی در پایان با اشاره به برنامه قرآنی و خانه های قرآن روستایی اظهار داشت: در شهر کبودرآهنگ هر شب در یکی از مساجد جشن انقلاب برگزار م یشود و تقویت خانه های قرآن روستایی در دستور کار این سازمان قرار دارد./979/302/ب3
ارسال نظرات