۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۰۲۵
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین:

راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر پندارهای غلط است

خبرگزرای رسا ـ مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین گفت: اینک بر ماست که با حضور پرشور خود در اجتماع عظیم 22 بهمن، نسبت به صیانت از این دستاورد بزرگ، گامی مثبت برداریم تا خط بطلانی بر پندارهای غلط باشد.
 راهپيمايي 22 بهمن

طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزرای رسا، با اشاره به حضور طلاب این مدرسه در راهپیمایی روز 22 بهمن که تجلی میثاق با آرمان‌های امام راحل و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: امام راحل فرمودند پیروزی انقلاب اسلامی انفجار نور بود.

 

وی افزود: سخن گوهر بار امام راحل با بیداری اسلامی و روحیه استکبار ستیزی در جهان اسلام که نشان از فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد نشان از امتداد این نور است چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی دریچه‌های نور و امید به روی ملل ستم دیده جهان گشوده و روحی تازه در کالبد مستضعفان جهان دمیده شد.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین بیان داشت: ایام الله دهه مبارک فجر تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و حضور پرشور مردم سبب یاس دشمنان و دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان، می‌شود.

 

شاکری ادامه داد: اینک بر ماست که با حضور پرشور خود در اجتماع عظیم 22 بهمن، نسبت به صیانت از این دستاورد بزرگ، گامی مثبت برداریم تا خط بطلانی بر پندارهای غلط باشد.

 

وی در  پایان خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از اهداف متعالی انقلاب، طلاب حوزه علمیه کوثر ورامین به همراه اساتید خود در راهپیمایی مبارزه با استکبار ستیزی روز 22 بهمن به همراه مردم بیدار، آگاه و شهید پرور ورامین شرکت و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با فریادی رساتر از سال‌های گذشته سر خواهند داد./813/302/ب1

ارسال نظرات