۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۱۶۱۸۱
در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

مردم استان کرمانشاه حماسه‌ای دیگر خلق کردند

خبرگزاری رسا ـ مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پر شور و گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه برگزار شد.
 راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پر شور و گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه و مسؤولان استانی و طلاب و روحانیان برگزار شد.

 

اسدالله رازانی استاندار استان کرمانشاه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بی نظیر در تاریخ جهان است، انقلابی که با مشارکت حداکثری مردم رقم خورد و تداوم و اقتدار کنونی آن نیز مرهون حضور همیشگی مردم انقلابی، در عرصه است.

 

رازانی تاکید کرد: انقلاب ایران اقتدار و عظمت ملت و اراده جمعی مردم ایران را به رخ جهانیان کشید و اکنون در سراسر جهان این انقلاب شناخته شده است.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان و شیعه و سنی در شکل گیری انقلاب نقش داشته و بخش بزرگی از انقلاب مرهون حضور روحانیت معظم در صحنه است.

 

رازانی یادآور شد: ابعاد انقلاب ایران فقط مختص داخل کشور نبود بلکه ابعادی جهانی داشت و اسلام را احیا کرده و به میدان آورد به طوری که اکنون قدرت اسلام هم تراز با قدرت های بزرگ دنیا در جهان شناخته شده است.

 

وی افزود: امروز می توان به جرات ایران اسلامی را از قدرت های منطقه و جهان دانست و اذعان داشت که مسیر انقلاب همان مسیر آرمان های اصیل امام راحل است و مردم ایران یاور و پشتیبان جانشین برحق امام خمینی(ره) بوده و در حفظ اقتدار نظام قاطع و راسخ هستند.

 

رازانی با اشاره به انتخابات های اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: قطعا مردم همیشه در صحنه ایران، حماسه ای دیگر در هفتم اسفندماه رقم زده و افراد اصلح و شایسته را به نمایندگی بر می گزینند.

 

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه دشمنان حضور مردم در صحنه های سیاسی کشور را رصد می کنند، بیان کرد: حضور گسترده در انتخابات خط بطلانی بر اندیشه های پلید و فتنه جویانه دشمنان نظام خواهد کشید.

 

لازم به ذکر است در پایان مراسم بیانیه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خصوص سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد./857/202/ب1

ارسال نظرات