۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۳۱۷۱۰۲
رییس‌ جمهور در دیدار جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس:

امنیت و عظمت کشور مرهون فداکاری ایثارگران و خانواده آنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس‌ جمهور سه‌شنبه شب با حضور سرزده در منزل محمدرضا سوری جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، در فضایی صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده‌اش دیدار و از آنان دلجویی کرد.
رييس‌ جمهور در ديدار جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با تجلیل از ایثار و فداکاری‌های ارزشمند همه ایثارگران و خانواده آنان، اظهار داشت: ملت ایران قدردان خانواده بزرگ شهیدان و جانبازان و همه ایثارگران هستند و به خوبی به عظمت کار آنان آگاهی دارند.

دکتر روحانی امنیت و ثبات کشور را در سایه فداکاری و ایثارگری دانست و تصریح کرد: ثبات، امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌های همه ایثارگران و خانواده آنان است.

 

رییس‌ جمهوری با اشاره به فداکاری جوانان کشورمان در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود توانست در مقابل هجوم دشمن پیروز شود و این افتخار بزرگی است که در سایه فداکاری جوانان به دست آمد.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: ملتی که بر آرمان‌های خود پافشاری و در راه استقلال، شرف و عزت کشور خود مقاومت کند، همیشه پیروز است.

 

در این دیدار والدین این جانباز سرافراز دفاع مقدس با اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌ جمهور و در حالی که متأثر شده بودند، از حضور دکتر روحانی در منزل خود تشکر و قدردانی کردند.

 

همچنین محمدرضا سروری جانباز 70 درصد نیز در سخنانی خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد.

 

محمدرضا سروری سال 64 و در سن 20 سالگی در جزیره مجنون به درجه جانبازی نایل آمده است.

 

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند، رییس جمهوری لوح تقدیری به این جانباز 70 درصد، اهداء کرد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات