۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۷۲۶۲
به منظور تجلیل از شخصیت‌‌های مؤثر در عرصه تبلیغ دین؛

سومین فراخوان استانی جشنواره تبلیغ مطهر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر سومین جشنواره تبلیغ مطهر گفت: پیوند دادن نسل جدید با نسل گذشته، شناسایی و ساماندهی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی تبلیغی مبلغان، فراهم‌سازی فضای رقابتی جهت ظهور خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی تبلیغی طلاب و پشتیبانی و حمایت و هدایت از تبلیغ دینی دانش‌محور از اهداف برگزاری این جشنواره است.
پوستر تبليغ مطهر

حجت‌الاسلام سلمان رمضانی، دبیر سومین جشنواره تبلیغ مطهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری سومین فراخوان استانی جشنواره تبلیغ مطهر با هدف تجلیل از بزرگان و عالمان دینی و شخصیت های تاثیرگذار خبر داد.


دبیر سومین جشنواره تبلیغ مطهر گفت: پیوند دادن نسل جدید با نسل گذشته، شناسایی و ساماندهی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی تبلیغی مبلغان، فراهم‌سازی فضای رقابتی جهت ظهور خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی تبلیغی طلاب و پشتیبانی و حمایت و هدایت از تبلیغ دینی دانش‌محور از اهداف برگزاری این جشنواره است.


وی با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور تجلیل از شخصیت‌‌های صاحب سبک و مؤثر در عرصه‌های مختلف تبلیغ دینی با تکیه بر تجربه و تخصص روحانیون و مبلغان حوزه‌ی علمیه برگزار می‌گردد؛ اظهار کرد: این جشنواره در پنج بخش مبلغان اهل سخن، مبلغان اهل قلم، مبلغان فضای مجازی، مبلغان هنرمند و ایده‌ها و ابتکارات تبلیغی فعالیت خواهد داشت.


دبیر سومین جشنواره تبلیغ مطهر تصریح کرد: پیشکسوتان، نخبگان، ائمه محترم جمعه، ائمه محترم جماعات، مبلغان و طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی می‌توانند آثار خود را در زمان مقرر و در محورهای تعیین شده به آدرس دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال دارند.


حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: در این فراخوان محورهایی چون منبر و خطابه، پرسش و پاسخ، مناظره، مشاوره دینی و کودک و نوجوان در بخش مبلغان اهل سخن و حوزه‌هایی چون وب سایت، وبلاگ، نرم افزار، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای در بخش مبلغان فضای مجازی و کتاب، مقاله، پایان‌نامه و روزنامه‌نگاری در بخش مبلغان اهل قلم برای رقابت طلاب در نظر گرفته شده است.


وی در ادامه فیلم‌سازی مستند، داستانی و انیمیشن، داستان، شعر، فیلم‌نامه، نمایشنامه، عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، نقد هنری و نقد رسانه‌ای را حوزه‌های تمهید شده برای حضور طلاب هنرمند در سومین جشنواره تبلیغ مطهر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی  این جشنواره تا پایان اسفندماه است.


دبیر سومین جشنواره تبلیغ مطه در پایان با اشاره به اینکه نتیجه داوری آثار ارسالی ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده اعلام و آیین اختتامیه‌ این جشنواره نیز در همین ماه برگزار خواهد شد، ابراز کرد: طلاب علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ی این جشنواره به آدرس مشهد، خیابان سنایی، میدان صاحب الزمان (عج) مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی یا به آدرس اینترنتی
tablighemotahar@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 051-38414199 تماس حاصل نمایند./859/302/ب2

ارسال نظرات