۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۱۷۶۹۰
آیت الله نعیم آبادی:

حضور مردم در پای صندوق های رأی مصداق حفظ و تقویت نظام است/ تخلف از قانون ام المصائب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وجود برخی از مشکلات و کاستی ها ابدا نباید سبب عدم حضور در انتخاب شود، گفت: هیچ چیز نمی تواند بهانه ای برای عدم حضور در صحنه باشد چون حفظ نظام واجب و حضور در پای صندوق های آرا سبب تقویت می شود از این رو هیچ عذر و بهانه ای نمی توند مانع این حضور شود.
 آيت الله نعيم آبادي  آيت الله نعيم آبادي

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و تقویت نظام یک تکلیف شرعی به شمار می رود.


وی افزود: یکی از مهم ترین مصادیق حفظ و تقویت نظام و خنثی کرد تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان حضور مردم در پای صندوق های رأی است، بنابراین ضرورت حضور گسترده و پر شور مردم بسیار روشن است.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وجود برخی از مشکلات و کاستی ها ابدا نباید سبب عدم حضور در انتخابات شود، اظهار داشت: هیچ چیز نمی تواند بهانه ای برای عدم حضور در صحنه باشد چون حفظ نظام واجب و حضور در پای صندوق های آرا سبب تقویت می شود از این رو هیچ عذر و بهانه ای نمی توند مانع این حضور شود.


وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همگان حتی مخالفان در عرصه انتخابات ادامه داد: رهبری عزیز انقلاب مطلب را بالاتر از حفظ نظام می دانند که آن حفظ ایران است؛ ما اگر ایرانی یکپارچه می خواهیم تا توطئه دشمنان را از بین ببریم هر ایرانی مسلمان، غیر مسلمان و حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند لازم است که پای صندوق های رأی بیایند.


آیت الله نعیم آبادی با بیان این که استقلال مملکت و بودن ایران وابسته به حضور مردم در صحنه های گوناگون است، بر ضرورت رعایت قانون از سوی همگان به ویژه کاندیداها تأکید کرد و ابراز داشت: هر مصیبتی که وجود دارد به دلیل تخلف از قانون است.


وی عنوان کرد: حفظ قانون مهم ترین تکلیف بوده و بی اعتنایی به قانون ریشه همه مشکلات است؛ بنابراین کاندیداها و مسؤولان اجرایی باید کارهای خود را در چارچوب قانون انجام دهند که تخلف از قانون شرعا حرام است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات