۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۳۱۸۵۷۶
رییس امور مساجد شهرری:

کسانی که دلشان با آمریکا است قابل اعتماد نیستند

خبرگزاری رسا ـ رییس امور مساجد شهرری گفت: نماینده‌ای که به دنبال درست کردن حال و هوای مجلس ششم باشد قطعا به ما رحم نخواهد کرد چرا که او دلش با آمریکا است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی اصلانی رییس امور مساجد شهرری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان که در مسجد فیروز آبادی برگزار شد، گفت: وقتی که زمان اذان فرا می‌رسد اقامه نماز بر انسان واجب می‌شود.

 

وی افزود: انتخابات نیز همانند نماز ظهر و عصر می‌ماند زمانی که ولی امر مسلمین مردم را برای حضور حد اکثری در انتخابات فرا می‌خواند این فراخوان رهبر معظم انقلاب همان هل من ناصر ینصرنی، حق است زمانی که حضرت آقا می‌فرمایند بیایید و رأی بدهید ما باید به ندای هل من ناصرنی رهبر با جان و دل لبیک بگوییم.

 

حجت الاسلام اصلانی ابراز کرد: ندادن رأی بدترین کار سیاسی است که هر شخصی می‌تواند در راستای صدمه رساندن به نظام انجام دهد و همچنین باید به انتخاب فرد اصلح دقت ویژه داشته باشیم.

 

رییس امور مساجد شهرری با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که فرمودند: خدایا کسی را که بر ما رحم نمی‌کند بر ما مسلط نکن، اظهار داشت: نماینده‌ای که در برابر فساد سکوت می‌کند و در برابر آمریکا مرعوب است و حال هوای مجلس ششم بر سر دارد نمی‌تواند به مردم رحم داشته باشد.

 

وی افزود: امروز شعارهای تعدادی از کاندیداها، صدای پای انتخابات ششم را به گوش می‌رساند چرا که آنان دنبال باز‌آفرینی مجلس ششم هستند؛ در مجلس ششم ما هر هفته یک بحران امنیتی و ملی در کشور داشتیم مجلسی که با بی‌توجهی عامدانه به نیازهای واقعی مردم و رها کردن اقتصاد کشور، تنها به دنبال ایجاد بن‌بست و چالش برای نظام انقلاب اسلامی بودند.

 

حجت الاسلام اصلانی ادامه داد: نماینده‌ای که به دنبال درست کردن حال و هوای مجلس ششم باشد قطعا به ما رحم نخواهد کرد چرا که او دلش با آمریکا است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند آن لیستی که دلشان با آمریکا است اینها قابل اعتماد نیستند؛ ما برای رأی دادن باید حجت شرعی داشته باشیم.

 

رییس امور مساجد شهرری مهارت درست رأی دادن را بسیار حائز اهمینت دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تشریح نحوه رأی دادن بیان می‎کنند که من لیستی رأی می‌دهم، من به سر لیست اعتماد می‌کنم و رأی می‌دهم؛ ما باید به عین 30 نفر و 16 نفر رأی دهیم و نباید آن را خرد کنیم.

 

حجت الاسلام اصلانی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با تقویت ائتلاف اصولگرایان بتوانیم دو سال بعد ریاست جمهوری صالح و مکتبی انتخاب کنیم./813/202/ب1

ارسال نظرات