۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۸۶۴۱
امام جمعه ویس:

دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس گفت: دشمن قادر به وارد کردن خلل در اصل انتخابات نیست، بنابراین مبنای خود را در شور انقلابی و کثرت حضور قرار داده و به دنبال ایجاد نقص در این زمینه است.
حجت الاسلام محمد علي آفرين ، امام جمعه ويس

حجت الاسلام محمدعلی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم نجف آباد و اینکه ایشان همواره در دیدار با مردم ایران درباره انتخابات هشدارهای لازم را داده اند، ابراز داشت: شاهد بیانات بسیار مهم رهبری مبنی بر جنگ روانی همیشگی دشمن در زمینه مردم، نظام و انقلاب هستیم.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمن برای انتخابات پرشور و یکی از جنگ های روانی را برای مردم رسوا کردند، اظهار داشت: دشمن قادر به وارد کردن خلل در اصل انتخابات نیست، بنابراین مبنای خود را در شور انقلابی و کثرت حضور قرار داده و به دنبال ایجاد نقص در این زمینه است.

 

امام جمعه ویس با بیان جنگ روانی دشمن مبنی بر معرفی جامعه، احزاب و گروه های مختلف کشور به دسته های گوناگون و ضد هم، تأکید کرد: دشمن به دنبال سرگرم کردن مردم به این بازهای سیاسی و دو دستگی ها است.

 

حجت الاسلام آفرین تصریح کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران باید براساس آنچه که رهبرمعظم انقلاب درباره ویژگی های کاندیداهای اصلح مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ارائه کردند، با حضور پرشور پای صندوق های رأی حاضر شوند.

 

امام جمعه ویس به برخی ویژگی های نماینده ها از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: نماینده بایستی «متدین»، «متعهد»، «شجاع»، «فریب نخور»، «مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار»، «معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان»، «معتقد به اقتصاد درون‌زا» باشد و مرعوب آمریکا نشود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ویس با اشاره به این که دشمن به دنبال سوء استفاده از نفوذی های خود است، گفت: ولی امر مسلمین در این دیدار به عنوان های تندرو و میانه رو اشاره کردند؛ دشمن به دنبال دور کردن مردم از رأی دادن به بعضی شخصیت ها است.

 

وی با اشاره به نقشه دشمن برای ورود اصطلاح های سیاسی خود در ادبیات سیاسی ایران، برای رسیدن به منافع خود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این باره گفتند که ادبیات سیاسی آنها را قبول نداریم.

 

امام جمعه ویس تأکید کرد: انسان مؤمن، متدین و ولایی باتوجه به ملاک و معیارهای مطرح شده از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران، امام و رهبر معظم انقلاب و طبق ادبیات نظام، حکومت و ولایت گام و تربیت خواهد شد و براین مبنا حرکت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام آفرین خاطرنشان کرد: تندرو ها از زبان دشمنان؛ بچه های حزب اللهی، متدین، دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی و پیروان امام و رهبری هستند.

 

امام جمعه ویس با اشاره به این که میانه رو به تعریف دشمن کسی است که تمایل به سمت آنها داشته و به نفع منافع استکبار حرکت و مرعوب آمریکا است، عنوان کرد: افرادی که به فکر منافع ملی، نظام و عزت و پیشرفت باشند، براساس تعریف دشمن میانه رو شمرده نمی شوند./9453/302/ب1

ارسال نظرات