۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۸۷۳
آیت الله حسینی زنجانی:

مشارکت مردم در انتخابات پاسخی قاطع به هجمه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله زنجانی گفت: مشارکت مردم در صحنه پاسخگوی هجمه دشمنان ایران و اسلام بوده و امیدوارم همه ملت مسلمان برای حفظ دین و مملکت خود در این انتخابات مشارکت کنند.
آيت الله زنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان دقایقی پیش در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

 

وی رای خود را در صندوق سیار شماره 994 مشهد مقدس انداخت.


آیت‌الله حسینی زنجانی با بیان این که مشارکت در انتخابات پیام برجسته ای برای عالم دارد، تصریح کرد: اگر کسی قانون اساسی را پذیرفته باشد، باید برای انتخاب نماینده اصلح مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، مشارکت کند و امیدوارم خداوند متعال به ما برای انتخاب اصلح و رقم زدن سرنوشت موفق کشور توفیق عنایت کند.

 

وی با بیان این که تا کنون مشارکت مردم در صحنه پاسخگوی هجمه دشمنان ایران و اسلام بوده است، گفت: عدم مشارکت در این زمینه کوتاهی در وظیفه دینی تلقی می شود و کوتاهی جایز نیست، همچنین امیدوارم همه ملت مسلمان برای حفظ دین و مملکت خود در این انتخابات مشارکت کنند. 

 

آیت الله زنجانی با اشاره به شاخصه های نماینده اصلح، تأکید کرد: بنا به گفته خداوند متعال به حضرت یوسف(ع) برای پذیرش مسؤولیت و مقام، از ویژگی های نماینده اصلح حافظ و امانت دار بودن است؛ حافظ بودن به این معنی است که نماینده مدیریت و تخصص را همراه با ایمان به اصول دینی داشته باشد./933/202/ب1

ارسال نظرات