۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۹۱۸۵
سرپرست فرمانداری کاشان:

مشارکت 61 درصدی مردم شهرستان ‌کاشان در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ سرپرست فرمانداری کاشان، میزان مشارکت مردم کاشان در انتخابات را 61 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان مشارکت در انتخابات افتخار بزرگی برای مردم است که حضورشان در پای صندوق های رای برگرفته از غیرت و همیّت و آگاهی سیاسی بالای آنها است.
حميدرضا مومنيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان شنبه شب در ستاد مرکزی حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران با تقدیر و تجلیل از حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری گفت: مردم با همت و عزم و اراده سیاسی خود در انتخابات جاری به جهان ثابت کردند پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با اشاره به ایجاد وقفه در اعلام نتایج انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ابراز کرد: این وقفه به دلیل مسیر قانونی شمارش و تجمیع آرا و هماهنگی بین هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات بود.

 

وی همچنین تعدد نامزدهای مجلس شورای اسلامی و تعدد نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مشارکت بالای مردم را از دیگر دلایل وقفه در اعلام نتایج انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد و گفت: به همین دلیل لازم بود تا شمارش آرا با دقت نظر برای همه کاندیداها لحاظ شود تا نتایج واقعی انتخابات و آنچه که مردم در تعرفه نوشته بودند منتشر شود.

 

مومنیان یاد آور شد: شمارش هر یک از آرا در ستاد مرکزی انتخابات شهرستان کاشان در حضور نمایندگان کاندیداها و اصحاب رسانه انجام شد و آنچه که در لحظات اولیه پایان شمارش آرا باید منتشر شود انجام شود، اما اعلام نتایج رسمی انتخابات آماری را که ناشی از فرآیند تجمیع صورت جلسات مربوط به شعب کاشان و آران و بیدگل به عنوان حوزه انتخابات بود با پایان فرآیند تجمیع اعلام شد.

 

رییس هیات اجرای انتخابات شهرستان کاشان و آران و بیدگل، میزان مشارکت مردم کاشان در انتخابات را 61 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان مشارکت درانتخابات افتخار بزرگی برای مردم است که حضورشان در پای صندوق های رای برگرفته از غیرت و همیّت و آگاهی سیاسی بالای آنها است.

 

مومنیان در ادامه به نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس خبرگان نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل، عبدالنبی نمازی، سید یوسف طباطبائی نژاد، مرتضی مقتدایی، سید ابوالحسن مهدوی، حسن آقا شریعتی نیاسر بیشترین آرا را کسب کردند./1307/203/ب1

ارسال نظرات