۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۱۹۶۷۹
امام جمعه شادگان:

قدرت انقلاب اسلامی در انتخابات 7 اسفند برای همگان آشکار شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شادگان با اشاره به تلاش های دشمنان برای جدایی ملت از رهبر معظم انقلاب گفت: قدرت انقلاب اسلامی با حضور مردم در پای صندوق های رأی و انتخابات 7 اسفند برای همگان آشکار شد.
7 اسفند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان، با حضور در برنامه «صوت الشعب» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به برگزاری پرشکوه انتخابات 7 اسفند و حضور پرشور ملت ایران در آن اظهار داشت: خلق حماسه تاریخی و بزرگ 7 اسفند از سوی ملت ایران و حضور عشایر عرب خوزستان را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم.

 

امام جمعه شادگان با اشاره به اهمیت عشایر و بزرگان آنها در انقلاب اسلامی، گفت: عشایر سراسر کشور همیشه از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت، همراهی و پشتیبانی کردند.

 

حجت الاسلام شرفی با اشاره به این که عشایر کشور حمایت از نظام اسلامی را مقید به رهبران دینی آن دانسته‌اند، افزود: این حمایت و تأیید در برهه‌های گوناگون زمانی اثبات شده و عشایر عرب در سال جاری حمایت از نظام اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را با حضور در ایام دهه فجر ثابت کردند.

 

وی انتخابات 7 اسفند و حضور عشایر خوزستان در آن را حمایت دیگر از نظام اسلامی خاطرنشان کرده و ابرازداشت: دشمنان تلاش فراوانی برای بی اهمیت و کم اهمیت جلوه دادن انتخابات 7 اسفند و سایر انتخابات نظام اسلامی و عدم حضور مردم در طی سالیان گذشته داشته است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اقدام و تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی برای جدا کردن ملت ایران از نظام اسلامی است، افزود: دشمنان آگاهند که نظام اسلامی از دو رکن اساسی رهبر معظم انقلاب و مردم تشکیل شده است.

 

امام جمعه شادگان با بیان این که حضور مردم در صحنه های دوران انقلاب اسلامی عامل اساسی پیروزی و استمرار آن است، اظهارداشت: قدرت انقلاب اسلامی وابسته به مردم و حضور آنها در پای صندوق های رأی است.

 

وی با اشاره به آیت الله موسوی جزایری و مقام ومنزلت علمی، سیاسی و فرهنگی ایشان گفت: انتخاب ایشان مایه مسرت و شادی است و دستاوردها و تلاش های ایشان همچون ساخت مضیف امیرالمؤمنین(ع) برای عشایر خوزستان مثال زدنی است.

 

این مقام مسؤول ابرازداشت: ساخت مضیف امیرالمؤمنین(ع) نشان از ارتباط آیت الله موسوی جزایری با عشایر عرب خوزستان و اهتمام نظام اسلامی به آنها است.

 

حجت الاسلام شرفی با اشاره به اربعین حسینی و نقش آیت الله موسوی جزایری در برگزاری و خدمت رسانی بهتر به زوار در استان خوزستان تصریح کرد: رأی بالای مردم خوزستان به ایشان نشان از اهتمام به ایشان است و استحقاق چنین چیزهایی را داشته و به ایشان تبریک می گوییم./9456/203/ب2

ارسال نظرات