۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۲۰۵۸۶
امام جمعه شبستر:

گروه‌های سیاسی نباید انتخابات را به نفع خود مصادره کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: مردم برای پایداری نظام و لبیک گفتن به خون شهدا و امام خمینی(ره) و دستورات رهبر معظم انقلاب در عرصه انتخابات حضور یافتند و گروه‌های سیاسی نباید این حضور را به نفع خودشان مصادره کنند.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: مردم شهرستان شبستر با مشارکت بیش از 80 درصدی در امتحان 7 اسفندماه موفق شدند.

 


وی افزود: مردم با حضورشان در پای صندوق های رأی اعلام کردند که به عنوان پیروان اسلام، قرآن، اهل بیت و ولایت فقیه از قدم برداشتن در راه حق مضایقه نخواهند کرد و برای همیشه این راه را ادامه خواهند داد.

 


امام جمعه شبستر ادامه داد: ملت با حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان اعلام کردند که بدانید با ملتی روبرو هستید که صدها هزار شهید و جانباز در راه انقلاب اسلامی داده اند و امروز نیز راه آنها را ادامه خواهیم داد.

 


وی با تقدیر از مسؤولان برگزاری انتخابات افزود: هیأت های اجرایی، نظارت و بسیجیان و نیروهای امنیتی با تلاش هایشان انتخاباتی سالم و در امنیت کامل برگزار کردند.

 


امام جمعه شبستر ابراز داشت: مسؤولان در مقابل حضور پرشور و آگاهانه مردم وظیفه دارند که دقت کرده و برای همیشه به این مردم به صورت خالصانه و صادقانه خدمت کنند.

 


وی با انتقاد از برخی گروه‌های سیاسی کشور، تصریح کرد: مردم برای پایداری نظام و لبیک گفتن به خون شهدا و امام خمینی(ره) و دستورات مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات حضور یافتند و گروه‌های سیاسی نباید این حضور را به نفع خودشان مصادره کنند.

 


حجت الاسلام محمدزاده افزود: ملت با نظام جمهوری اسلامی روبرو هستند و ساده زیستی و پاکدستی باید در مسؤولان وجود داشته باشد چرا که اگر در یکی از زیرمجموعه های ادارات کارمندی از ارباب رجوع چشم داشتی داشته باشد و رشوه بگیرد، رشوه گیرنده ملعون و مسؤول آن اداره ملعون تر  است.

 


وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری، بیان کرد: مسؤولان باید در مقابل دشمنان بایستند چرا که دشمن همیشه زیاده خواه بوده و به فکر منافع خودش است.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه اضافه کرد: باید توجه کنیم که  کشورهای مختلفی که در ماه های اخیر در کشورمان حضور می یابند، برای خیر و دوستی نمی آیند و اگر این طور فکر کنیم سادگی کرده ایم، آنها چرا در دوران تحریم نمی آمدند؟

 


وی ‌بیان کرد: درباره رابطه با دنیا باید دقت و توجه کنیم که تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشورمان، اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد باید درون زا باشد.

 


امام جمعه شبستر ادامه داد: مسؤولان باید در رونق یافتن  صنایع  و کارخانه های داخل کشور تلاش کنند و دولت و مجلس باید به فکر کشور و مردم باشند و به وظیفه خودشان درست عمل کنند.

 


وی با اشاره به سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با دستور امام (ره) گفت: ایشان به قدری به فقرا و درماندگان توجه داشتند که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را صادر کردند و امروز همه باید با الگو قرار دادن اهل بیت (ع) به فقرا کمک کنند./854/302/ب1

ارسال نظرات