۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۱۰۲۳
آیت الله موسوی‌اردبیلی تأکید کرد؛

ضرورت توجه و رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله موسوی‌اردبیلی با تأکید بر لزوم توجه به خانواده های شهدا تصریح کرد: خانواده ایثارگران نباید احساس فراموشی کنند و باید هرطور می شود به خانواده شهدا کمک کرد و احتیاجات و نیازهای آن ها را بررسی و برطرف کرد.
حضرت آيت الله موسوي اردبيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار با تقدیر از زحمات بنیاد شهید ابراز داشت: اگر در گذشته اشکالاتی در رأس بنیاد شهید وجود داشته است امروز به شکر خدا این مشکلات برطرف شده و ما خدمات خوبی را از این مرکز شاهد هستیم.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه به خانواده های شهدا تصریح کرد: خانواده ایثارگران نباید احساس فراموشی کنند و باید هرطور می شود به خانواده شهدا کمک کرد و احتیاجات و نیازهای آن ها را بررسی و برطرف کرد.

 

این مرجع تقلید افزود: مقام شهید بسیار بالا است؛ بنابراین باید مقام شامخ شهیدان همواره ارج نهاده شود و به همین خاطر است که می گوییم باید مشکلات خانواده های شهدای عزیز برطرف شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران امروز بسیار تفاوت کرده است ولی به هرحال باید هرچه زودتر شاهد حل سختی های زندگی های آنان باشیم./1330/پ203/ج1

ارسال نظرات