۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۳۲۱۴۴۰

برگزیدگان دومین جشنواره فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ خانواده‌های معظم شهدای مقاومت اسلامی و برگزیدگان دومین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری در اختتامیه این جشنواره تجلیل و قدردانی داشتند.
فعالان فضاي مجازي مقاومت و بيداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه دومین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری عصر امروز از سوی قرارگاه فضای مجازی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در سالن شهید آوینی اداره ارشاد استان قم برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام سید عبدالمجید اشکوری عضو هبأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به ارائه سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بیداری اسلامی به معنای شناخت انحراف بشریت، فهم علت العلل انحراف یعنی استکبار و درک لزوم اقامه دین برای مبارزه با استکبار است.

 

وی ادامه داد: تنها کسانی می‌توانند اقامه دین کنند که روحیه مجاهدت و مقاومت داشته باشند و از همه چیز خود برای اقامه دین بگذرند.

 

بر اساس این گزارش، در بخشی از مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری، از خانواده‌های معظم شهدای مقاومت اسلامی و برگزیدگان جشنواره مقاومت و بیداری تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم، از خانواده‌های شهیدان محمد مهدی مالامیری از ایران، جاوید جانان از پاکستان، محمد حسین موسوی ناجی از عراق و یک شهید افغانی تجلیل شد.

 

همچنین در پایان مراسم، هفت نفر از برگزیدگان به عنوان نمایندگان 29 برگزیده دومین جشنواره فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداری، تجلیل شدند.

 

زینب کرمانی در بخش وبلاگ نویسی با عنوان اثر «یمن در خون»، یاسر محدثی در بخش انیمیشن با عنوان اثر «فضیلت ابدی» و علیرضا عصارزاده در بخش انیمیشین با عنوان اثر «تولد دیوانگی» در اختتامیه این جشنواره لوح تقدیر گرفتند.

 

همچنین خانم زهرا داوودی در بخش پوستر با عنوان اثر «میانمار و کجایید ای شهیدان خدایی»، حسین مسعودی فر در بخش کلیپ با عنوان اثر «استکبار»، محمد امین شاه محمدی در بخش کلیپ با عنوان آثار «فرمول خون» و «نامه ای برای تو» و سید ابراهیم علوی در بخش طراحی سایت با عنوان اثر «بیداری اسلامی» تجلیل شدند.

 

شایان ذکر است، 500 اثر در هفت رشته شبکه‌های اجتماعی، سایت، وبلاگ، انیمیشن، کاریکاتور، پوستر و طراحی سایت به این جشنواره ارسال شد که از این میان، 98 اثر به مرحله دوم راه یافت و 29 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند./997/پ202/ی

ارسال نظرات