۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۲۱۷۱۹
با حضور مردم شهیدپرور قم؛

پنج تن از شهدای گمنام تشییع و به خاک سپرده شدند

خبرگزاری رسا ـ پنج تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور صدها نفر از مردم قم تشییع و در قم و کهک به خاک سپرده شدند.
شهيد گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنج تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور صدها نفر از مردم قم تشییع و به خاک سپرده شدند.

 

مسیر تشییع از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت خیابان صفاییه و بلوار امین بود.

 

شایان ذکر است، در ابتدای این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی توسط حاج علی مالکی نژاد، حضرت آیت الله نوری همدانی بر پیکر مطهر این شهدای گمنام اقامه نماز کرد و در ادامه پیکر سه تن از این شهدا برای دفن به شهر کهک و دو تن از آن ها نیز به مرکز صدا و سیمای استان قم منتقل شدند.

 

پیکر این دو شهید والامقام پس از مداحی توسط حاج مهدی سلحشور و سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان و تلقین خوانی توسط وی بدن شهدای گمنام در مرکز صدا و سیمای قم تدفین شد.

 

گفتنی است، در این مراسم افزون بر حضرت آیت الله نوری همدانی، شخصیت های دیگری از جمله احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سیدمهدی صادقی استاندار قم و رضا سیار فرماندار قم حضور داشتند.

 

از جمله شخصیت های دیگر در این مراسم می توان به آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجج اسلام احمد پناهیان و سید حسین مؤمنی، دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(ع)، فرماندهان سپاه علی بن ابی طالب قم و فرماندهان نیروی انتظامی استان قم اشاره کرد./1330/پ202/ی

ارسال نظرات