۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۲۲۰۱۳
فرمانده سپاه محمد رسول الله:

بسیجیان در فضای مجازی همانند عملیات فتح المبین و بیت المقدس کار کنند

خبرگزاری رسا - فرمانده سپاه تهران با اشاره به فعالیت های بسیجیان در رابطه با فضای مجازی، گفت: فعالیت بسیجیان در فضای مجازی باید همانند عملیات فتح المین و بیت المقدس باشد.
کاظميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم تجلیل از بسیجیان فعال در عرصه سایبری که با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ پیش از ظهر امروز سه شنبه 25 اسفند ماه در حسینه فاطمه الزهرا برگزار شد، با اشاره به اینترنت داخلی بسیج، گفت: شباب شبکه اینترنت داخلی بسیج  و برای امورات داخلی بسیج و فضای داخلی پایگاه های داخلی بسیج استفاده می شود.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله بیان کرد: سپاه تهران این ظرفیت را دارد که در شبکه اینترنت شباب تولیداتی را بگذارد که همه بسیجیان در پایگاه های خود از آن استفاده کنند، اما قرارگاه فضای مجازی فضای دیگری دارد که این فضا برای همه عموم مردم و بسیجیان و نقاط دنیا و جهان اسلام  نشر و تولید پیدا کند و این دو مجزا از هم است.

 

سردار کاظمینی، با اشاره به فعالیت های بسیجیان در عرصه مجازی خاطرنشان کرد: روزی باور اینکه به موفقت در عرصه فضای مجازی برسیم دشوار بود اینکه بسیج وارد فضای مجازی شود و متعلق به ما نیست، اما امروز در فضای مجازی به ثباتی رسیده است و فعالیت های گسترده ای انجام شده است.

 

وی با اشاره به شروع فعالیت های بسیج در عرصه فضای مجازی، گفت: اما امروز با وجود مشکلات و سخت های که وجود داشته است، امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که فکر نمی کردیم به این جایگاه دست یابیم اما به جایگاهی رسیده ایم که باید فعالیت های گسترده تری انجام شود.

 

سردار کاظمینی اظهار داشت: از گردان های فضای مجازی که تشکیل شده است انتظاری در حد عملیات های فتح المبین و بیت المقدسی است در حالی سطح این گردان ها زیر عملیات های دیگر است، باید این گردان های بسیج فعالیت و عملیات های فتح المبینی انجام داد و همانند زمان جنگ شروع هم زمان اطلاع رسانی دقیق و رسیدن به نقطه عملیات باید شفاف و صریح باشد، انتشار و توسعه برای ما حیاتی است اینکه گردانی عملیات کند باید بهترین ها را در میلیون ها مجموعه شبکه اجتماعی و سایت های مجازی انتشار یابد.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله، ابراز داشت: نوع عملیات فضای مجازی و سایبر باید مشخص است، تولید و انتشار کار گسترده و بزرگی است که باید بی نظیر ،فاخر و تأثیرگذار باشد و تأثیر آن را مشاهد کنیم، باشگاه خبرنگاران بباید به گونه ای باشد که در همه مساجد و پایگاه ها و واحد ها چند خبرنگار بسیجی انقلابی و آموزش دیده با سایت های قسم و بسیج پرس ارتباط سازمانی دقیق داشته باشد.

 

وی افزود: سایت قسم جزء سایت های برجسته است و دارای رتبه خوبی در بین سایت ها و خبرگزاری است و باید جز ده سایت برتر و رسمی کشور قرار بگیرد و این امر شدنی است، باید افق ها را دید و امروز تنها بخشی از کار انجام شده است، باید پیشرفت های بیشتری انجام شود، ما باشگاه خبرنگاران 5 هزار نفری را می خواهیم از این تعداد 100 نفر خبرنگار ویژه باشند.

 

 

سردار کاظمینی در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای اروپایی، گفت: در دوره تمدن سازی نباید دغدغه یک کشور باشد باید دغدغه جهان اسلام و دنیا را داشته باشیم و در فضای مجازی باید اجرای شدن تمدن سازی را سریع تر از هر چیز شروع کرد.

 

وی با اشاره به تهاجم درشمن در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: دشمن توسط فضای مجازی به خانه ها هجوم آورده است و بنابراین باید به آنها هجوم بیاوریم، همانند زمان جنگ تحمیلی دریا دل باشیم و با انگیزه و با اعتقاد وارد صحنه عمل در فضای مجازی شویم و این برای تقویت ایمان ها و ارزش ها لازم است، قرارگاه فضای مجازی تهران از روزی که تشکیل شده است به این منظور نبوده است که سیستم های مجازی دنیا را تهدید دهیم و این کار این قرارگاه نیت اقدام ما صلبی نیست و فعالیت ما 100 درصد ایجابی است.

 

فرمانده قرارگاه فضای مجازی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: هماننده رزمنده ای که در آغاز عملیات به دنبال حلالیت بود و اینکه حق الناس را به جا آورد باید در این عرصه از ایمان بالایی برخوردار بود./818/

ارسال نظرات