۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۲۲۸۱۱
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم صورت گرفت؛

ایجاد پایگاه‌های پاسخ به سؤالات دینی زائران نوروزی در قم

خبرگزاری رسا ـ اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای پاسخ به شبهات و سوالات زائران نوروزی اقدام به راه‌اندازی ۱۲ پایگاه با حضور کارشناسان مذهبی کرده است.
ايجاد پايگاه‌هاي پاسخ به سؤالات ديني زائران نوروزي در قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مراد حیدری مسؤول اجرای طرح ایجاد پایگاه‌های پاسخ به سؤالات دینی، در حاشیه بازدید از این پایگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی پایگاه‌های پاسخ به سئوالات شرعی، اعتقادی، اخلاقی و مشاوره دینی با حضور کارشناسان خبره در مکان‌های پرتردد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ایام تعطیلات نوروزی است.

 

وی با اشاره به حضور چشمگیر زائران نوروزی در قم و جمکران، گفت: این پایگاه‌ها در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، بوستان‌های شهری و مکان‌های پرتردد ایجاد شده است.

 

به گفته حجت‌الاسلام حیدری، پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی، مشاوره دینی و تربیتی، توزیع بسته‌های فرهنگی، تذکر لسانی، آموزش صحیح‌خوانی نماز، برگزاری مسابقه فرهنگی و... از جمله برنامه‌های روحانیون در این پایگاه‌ها است.

 

وی ادامه داد: این طرح فرهنگی که مورد استقبال زائران قرار گرفته، از روزهای پایانی سال 94 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام حیدری معرفی 40 مبلغ دینی به آموزش و پرورش برای اقامه نماز جماعت در مکان‌های اسکان زائران نوروزی را یکی دیگر از طرح‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در تعطیلات نوروزی امسال ذکر کرد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات