۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۲۳۰۳۸
در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره آموزشی «سفیران اقتصاد مقاومتی» ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی «سفیران اقتصاد مقاومتی» باتوجه به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب نسبت به این مسأله در چهار محور آموزشی و در قالب کارگاه یک روزه ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، دوره آموزشی «سفیران اقتصاد مقاومتی» در چهار محور آموزشی و در قالب کارگاه یک روزه در تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، با توجه به تأکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بر توجه به اقتصاد مقاومتی و نقش علمی دانشگاه‌ها در این خصوص، دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، خوانش منتقدانه اقتصاد متعارف، مبانی اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی در اقتصاد انقلاب و آشنایی با مبانی و عملیات در اقتصاد مقاومتی چهار محور آموزشی دوره است؛ فرصت‌های موجود در کشور، تفاوت اقتصاد مقاومتی و ریاضتی نیز در این دوره مطرح خواهد شد.

 

در ادامه گزارش، متقاضیان نام نویسی در این دوره می توانند با ارسال عبارت «اقتصاد مقاومتی» به سامانه پیامکی 3000144110 نسبت به ثبت نام اقدام کنند؛ به دانشجویان حاضر در این دوره بسته های آموزشی اقتصاد مقاومتی داده خواهد شد.

 

گفتنی است، دوره آموزشی «سفیران اقتصاد مقاومتی» به صورت کارگاه یک روزه در تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در این محل برگزار خواهد شد./9453/102/ب2

ارسال نظرات