۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۲۳۱۱۲
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان از بدعهدی دشمنان در اجرای برجام درس بگیرند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه شهرکردبا بیان این که متأسفانه امروزه برخی از افراد کشور هستند که می خواهند دفاع نظامی و بحث موشکی را زیر سؤال ببرند، گفت: متأسفانه مطرح کنندگان این بحث ها همه چیز را در گفت و گو می بینند و این خلاف سنت نبوی و علوی است.
حجت الاسلام ابوالفضل احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، استاد حوزه علمیه شهرکرد، شامگاه شنبه، 14 فروردین ماه، در جمع نمازگزاران امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، با اشاره به ابتدای آبه 60 سوره انفعال که می فرماید: «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ؛ و تا آن جا که می توانید نیرو آماده کنید» اظهار داشت: همه مفسران قرآن کریم در مورد این آیه بدین باورند که معنای آماده کردن نیرو توانایی نظامی است.

 

وی با اشاره به این که آمادگی نظامی در برابر تهاجم دشمن یکی از مهم ترین ویژگی های دوران حکومت پیامبر گرامی اسلام بوده است، گفت: پیامبر(ص) در زمان حیات خود بیش از 70 جنگ نظامی در برابر دشمنان انجام داد که در همه این جنگ ها پیش بینی توان نظامی و دفاعی نیروهای خود را کرده بود.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که متأسفانه امروزه برخی از افراد کشور هستند که می خواهند دفاع نظامی و بحث موشکی را زیر سؤال ببرند، اظهار داشت: متأسفانه مطرح کنندگان این بحث ها همه چیز را در گفت و گو می بینند و این خلاف سنت نبوی و علوی است.

 

این مقام مسؤول آمادگی نظامی در برابر دشمنان را سیره مستمر نبی مکرم اسلام(ص) دانست و افزود: این که تنها راه حل مشکلات کشور را در مذاکرات با کشورهای غربی ببینیم، خیانت به نظام و مردم است.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان این که اظهارنظر امروز برخی از مسؤولان کشوری در مورد مسائل موشکی در راستای اجرای برجام 2، 3، 4 و... است، گفت: متأسفانه امروزه می بینیم که این مباحث به صورت برنامه ریزی شده و در راستای تضعیف نظام صورت می گیرد و این یک خطر جدی برای کشور است.

 

وی با اشاره به این که مسؤولان باید از برجام درس عبرت بگیرند و بدانند که اعتماد به دشمن خیانت به نظام است، تصریح کرد: متأسفانه در اجرای برجام ما به همه تعهدات خود عمل کردیم اما کشورهای غربی و در رأس آن ها آمریکا نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه روزانه به بهانه های واهی بر اعمال تحریم های بیشتر بر علیه جمهوری اسلامی وارد میدان شدند.

 

استاد حوزه علمیه شهرکرد با تأکید بر این که دشمن به دنبال نفوذ در بین مسؤولان نظام است و این مهم ترین رسالت امروز آن ها محسوب می شود، خاطرنشان کرد: افق آینده کشور افق روشنی است به فضل الهی اما این بدان معنا نیست که خیالمان راحت باشد و دشمن هم دست به کاری نزند.

 

این مقام مسؤول بی توجهی و بی خیالی در بین مردم و مسؤولان را یک آفت بزرگ برای کشور دانست و ابراز داشت: دشمن همین را می خواهد که ما نسبت به امور کشور بی خیال باشیم تا او هر کاری که خواست انجام دهد.

 

وی حضور همه جانبه مردم در میدان عمل همراه با بینش و بصیرت را نیاز امروز جامعه بیان کرد و افزود: به یقین راز پیشرفت هر کشوری در داشتن یک رهبر مدیر و حضور همه جانبه مردم در دفاع از آن رهبر است که به حمدالله ایران اسلامی این دو شاخصه مهم را دارد./9457/202/ب1

ارسال نظرات