۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۲۳۱۳۶
امام جمعه کبودرآهنگ تأکید کرد؛

ضرورت توجه نمایندگان مجلس به معیشت مردم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کبودرآهنگ با بیان این‌که دغدغه مردم رفاه و آسایش در کنار استقلال و عزت نظام اسلامی است، گفت: همه گرایش ها و احزاب محترم هستند اما مردم انتظار دارند که دغدغه نمایندگان رفع بیکاری و بهبود معیشت مردم باشد.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اولویت های عملکرد مجلس دهم ابراز داشت: مجلس با توجه به وظیفه اول خود که قانون گذاری است باید قوانین منطبق با شرع اسلام و پیشرفت و تعالی کشور را مصوب کند و در امر دقت فراوانی به خرج دهد.

 

وی درباره اولویت های عملکرد مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسلامیت و تمامیت ارزی از یک سو و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم از سویی دیگر باید در دستور کار مجلس دهم قرار گیرد که البته این امر در تمام مجالس در همه ادوار باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه کبودرآهنگ به ترکیب مختلف مجلس که از جناح های مختلف شکیل شده را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: همه گرایش ها و احزاب محترم هستند اما مردم انتظار دارند که دغدغه نمایندگان اشتغال، بیکاری، تورم و معیشت باشد.

 

وی با بیان این نکته که نباید مردم قربانی منافع حزبی و جناحی شوند افزود: برخی نمایندگان مجلس به دنبال آن هستند که سیاسی بازی و جناح بازی را در مجلس دهم راه بیاندازند ولی باید بدانند که این قبیل رفتارها به حرکت و تعالی انقلاب و نظام اسلامی ضربه می زند.

 

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: محقق شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب از سوی نمایندگان مجلس به این صورت است که آنها باید خواسته ای نفسانی خود را فراموش کرده تمام هم و غم خود را در جهت رضایت مردم که همان رضایت رهبری است معطوف سازند.

 

وی با اشاره به خاطره مردم نسبت به مجلس ششم یادآور شد: در مجالس گذشته گرایش های سیاسی و جناح بندی ها و توجه برخی افراد به منافع حزبی اولویت های مردم را تحت الشعاع قرار داد و مردم دیگر از این نوع مجلس هرگز استقبال نخواهند کرد.

 

امام جمعه کبودرآهنگ گفت: دغدغه مردم رفاه و آسایش در کنار استقلال و عزت نظام اسلامی است چرا که در اوائل انقلاب شعار مردم هم استقلال و ازادی و جمهوری اسلامی بود و مسؤولان باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تبعیت از رهبری را دستور کار مجلس قرار گیرد خود به خود انقلاب حفظ شده و می توانیم انقلاب را به جهان صادر کنیم و در کنار آن دست اجانب از کشور کوتاه می شود./979/302/ب1

ارسال نظرات