۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۳۲۳۲۴۴
حجت‌الاسلام نیک نژاد:

هدف دشمنان جدا کردن مردم از نظام اسلامی، ولایت و باورهای دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، هدف دشمنان و معاندان از هجمه اقتصادی را جدا کردن مردم از اصل نظام اسلامی، ولایت و باورهای دینی برشمرد.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، در دیدار معاونین و کارکنان تبلیغات اسلامی تهران با ایشان، ضمن تبریک بهار 95 و مناسبت های مبارک ابتدای سال همچون ولادت با سعادت رمز و راز هستی حضرت زهرا(س) اظهار امیدواری کرد بتوانیم در نیل به خود سازی، تهذیب نفس و حرکت در مسیری که موجب رضایت و خشنودی خداست، قدمی برداریم.  

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، با اشاره به تحول و دگرگونی در طبیعت با آغاز سال نو، تصریح کرد: اگر چه با تغییر و گذشت سالها، از عمر ما کاسته می‌شود، اما همه چیز به اراده الهی بستگی دارد، بنابراین انسانها باید به هدف نهایی خود که قرب و تحصیل رضای خدا با هدف رسیدن به مقام خلیفه اللهی بیندیشند که اگر محقق شود، همه چیز درست خواهد شد. 

 

وی، با اشاره به فراز و فرودها و تلخی و شیرینی های  سال 94 در کشور و سپس مجموعه تبلیغات اسلامی تهران، به تبیین پیام نوروزی مقام معظم رهبری پرداخت و خاطر نشان کرد: امروز مشکلات اصلی کشور ما اقتصادی است و هجمه های اقتصادی از سوی جبهه معاند، معارض و استکبار در حوزه اقتصاد با هدف جدا کردن مردم از اصل نظام اسلامی، ولایت و باورهای دینی ادامه دارد.  

 

نیک نژاد، با استناد به آیات و روایات همچون «من لا معاش له لا معاد له» و « اگر فقر وارد شد، ایمان خارج می‌شود» اظهار داشت: آنچه مهم است، مسئله مبارزه با بیکاری و تورم است که تأکید رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اولین روز سال نو در حرم رضوی نیز بر رونق تولید، مبارزه با قاچاق و فساد مالی، ارتقای کیفیت محصولات، راه اندازی و حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط تولیدی بود. 

 

وی ادامه با تأکید بر اقتصاد درون زا و برون نگر، اذعان کرد: باید تکیه ما بر منابع داخلی باشد و تا حد امکان از تکیه بر نفت که تبدیل به حربه ای سیاسی شده، پرهیزکنیم. 

 

وی بیان اهمیت نقش نهادهای فرهنگی در ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به اقتصاد مقاومتی و تحقق آن،‌گفت: برگزاری دوره های آموزشی با حضور جامعه هدف و صاحبنظران در سال 95 در اولویت خواهد بود. 

 

حجت‌الاسلام نیک نژاد، با قدردانی از تلاش همکاران، رمز موفقیت کارکنان تبلیغات اسلامی تهران در اجرای طرح ها و برنامه های سال 94 را شفاف سازی و اعتماد همکاران به یکدیگر عنوان کرد. 

 

این مسئول فرهنگی، با تأکید بر این نکته که عمل خلاق قانون، قطعاً خلاف شرع هم خواهد بود، افزود: دلیل اصلی توفیق در اجرای برنامه های مختلف نیز عمل بر اساس مر قانون بوده است. 

 

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام علی امیرآتشانی، به نمایندگی از همه کارکنان، ضمن تبریک سال 95 به حجت‌الاسلام نیک نژاد، برای همگان آرزوی موفقیت کرد./1325/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات